Bukefalos 28 år!

Vart regga?

A

Amber

Har just fått hem en häst på två år som ej har något pass. Papper är klara och ligger i kuvertet medskickat från förra ägaren som ej orkat skicka in..
Undrar bara vart ni skulle skicka in dessa papper och regga hästen någonstans? Det är en knabbstrupper/arabkorsning..
 
Sv: Vart regga?

Hästen borde ju redan haft ett pass, så ett visst mått av Har ingen aning om det blir enklare eller billigare, men en arabkorsning kan du ju också registrera i arabregistret, se www.arab.se.
 
Sv: Vart regga?

Ja, det känns som om hon inte orkat ta tag i det bara och bara struntat i det ..

Tack så mycket för svaren! :)
 
Sv: Vart regga?

*kl*
detta har jag med funderat över..¨
en arabkille som jag fick med alla pápper till..
skickade in det till ARAB, fick tillbaka papper då står det att han kommer bli korsning ??
hur kan detta komma sig?
 

Liknande trådar

Gnägg Hej. Jag har köpt en importponny från Irland som befunnit sig i Sverige under 4år men där de som tog hit honom har "missat" att...
Svar
1
· Visningar
688
Avel Hej Har nu fått ett föl (Amerikansk Miniatyrhäst) där 2 kan vara fadern. Den ena äger jag och den andra är från förra ägaren av stoet...
Svar
4
· Visningar
836
Senast: Nikan
·
Hästvård Det är så mycket diskussioner om tillskott hit och tillskott dit, men jag hade velat skicka in ett tex träckprov för att checka av...
2
Svar
33
· Visningar
2 054
Senast: skiesabove
·
Hästmänniskan Har haft två hästar som av olika anledningar fått tas bort. Den första var gammal. Det var sorgligt men OK. Hon hade haft ett bra...
2
Svar
24
· Visningar
1 561
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp