Bukefalos 28 år!

Vart tog min nya tråd vägen

J

Jo_bo

Jag la in en tråd igår där jag hänvisade till en internetsida med en film på en arabhingst- men den är borta idag:confused:
Antar att ni tog bort den men varför
 
Sv: Vart tog min nya tråd vägen

Inte jag som tog bort den

men

svaret på varför finns att finna i forumreglerna, som du godkände när du blev medlem.

Citerat ur forumreglerna:
För att förenkla för de som söker svar på frågor skall frågan besvaras direkt i tråden, inte genom en länk till en annan plats. Länkar är dock tillåtna som en fördjupning efter ett uttömmande svar.

Mao är det inte tillåtet att länka till andra sidor som ett diskussionsunderlag.

Bildtrådar ska ligga i de som redan finns.
 
Sv: Vart tog min nya tråd vägen

okej då förstår jag!

Tack
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har en hundvalp på 5 månader som gör utfall mot katterna vid maten. Vi har alltid gjort så att hon får äta själv i köket men ibland...
Svar
18
· Visningar
996
Senast: Praefatio
·
Kropp & Själ Tog nya prover förra måndagen och jag undrar lite kring mitt järnvärde. Har legat bra tidigare, kring 22, nu helt plötsligt var jag...
Svar
4
· Visningar
616
Senast: Kristall10
·
Övr. Hund Vi är många här på Buke med trimmraser. Och trimpälsar är ju en hel vetenskap! Så jag tänkte vi kunde ha en tråd med fokus på deras...
2
Svar
30
· Visningar
1 804
Senast: Jeps
·
Samhälle Köpte en vara från privatperson, jag betalade frakt och varan, personen lämnade in varan på morgonen den 26/9, alltså förra tisdagen. På...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
7 514
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Fästingmedel på innekatt
  • Magsjuk hund
  • Kastrera ja eller nej

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp