Bukefalos 28 år!

Vart tog mina trådar vägen?

shebeen

Trådstartare
la ut två trådar igår, men idag är dom borta... har inte fått nåt pm eller nånting om varför.
vore kul att veta om jag gjorde något fel, så jag kan göra om och rätt.
 
Sv: Vart tog mina trådar vägen?

Jag har inte sett dina trådar men de vanligaste orsakerna jag sett till att anmäla och ta bort nystartade trådar här är
1. annonsering/efterlysning
2. spammning i flera forum

Skicka ett pm till moderator i aktuellt underforum och fråga om du inte hittar orsaken i Bukes regler.
 
Sv: Vart tog mina trådar vägen?

Nu var det inte jag som tog bort dessa men båda kan nog ha ansetts vara efterlysningsannonser och skall då läggas på radannonssidorna och inte i diskussionstrådar.
Moderatorerna tar normalt bara bort trådar vid regelbrott, om man undrar vilken regel man eventuellt brutit mot är det enklast att fråga huvudmoderatorn för det forum man postade i.
 
Sv: Vart tog mina trådar vägen?

okej, tänkte inte på att de kunde klassas som efterlysningar.
men då vet jag iallafall :)
 

Liknande trådar

L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har ju anmält en sak som har hänt. Och då säger flera att det är bra och rätt och alltmöjligt. Men det KÄNNS verkligen inte så...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 645
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag tog bort min andra dagboks tråd efter som att den bara var full med massa pattetisk skit som bara var pinsamt att läsa. Och jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 612
Senast: Jerseyite
·
L
Tjatter Istället för att disskutera om det i Mello tråden så tänkte jag göra en tråd om allmän bildning! Så tillexempel vad det är och vad man...
26 27 28
Svar
542
· Visningar
18 937
Senast: hastflicka
·
IT & mobiler Fick igår en förfrågan om Marketplace på Facebook. Det var nåt med anpassade inställningar för rätt annonser. Är inte ett dugg...
Svar
3
· Visningar
428
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp