Varulvslekbuketräff!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Mammas

Trådstartare
Peppen har varit lång och intensiv. De har spelat tillsammans på buke så länge att det känns som att de redan känner varandra. Nu ska de träffas och köra ulvspel irl. Spännande! Snällt av kära mammas att ställa upp med sin skärgårdsö för ändamålet, men verkade hon inte lite konstig minsann? Nåja – vad är det värsta som kan hända? De sitter visserligen på en enslig ö där en skum tjej har tillgång till alla båtar, men det är ju inte som att varulvar finns på riktigt. Så DET behöver de inte vara oroliga för!
 
Det är fortfarande fritt fram att anmäla sig, drar igång leken ikväll 21:30. Då får ni veta vilka som är med, vilka roller som finns och framförallt: Vad som händer efter middagen!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 159
Senast: Klara
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 693
Senast: Saeta
·
  • Låst
Tjatter Middagen är i full gång, alla pratar, skrattar och har trevligt. Speciellt @Monstermom trivs med livet. Äntligen hemma från skogarna...
65 66 67
Svar
1 326
· Visningar
45 985
Äldre Jag känner att jag måste få skriva av mig mina innersta tankar och funderingar. Sen skulle jag bli väldigt tacksam om någon kanske vill...
Svar
7
· Visningar
1 127
Senast: Blueberry
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp