Vem har gjort egan pannband?

majola

Trådstartare
Jag vet att minst en person här har gjort egna pannband som blev jätteläckra. Är det fler som har gett sig på det? Vill ni visa bilder?
 
Sv: Vem har gjort egan pannband?

Hur menar du "gjort egna pannband"? Jag har flätat mitt, räknas det..? Slänger väl in en liten BILD ändå. :angel:
 
Sv: Vem har gjort egan pannband?

Vad läckert det var när nosgrimman också var flätad! Försökte fläta så en gång men det gick inte alls....xD
 
Sv: Vem har gjort egan pannband?

Ja, det var så jag menade, alltså dekorerat pannband.

Ditt var superfint! :bow:
 
Sv: Vem har gjort egan pannband?

4689610.jpg


Jag har gjort ett liknande som detta, fast med gul och gröna plastband. Och bara på pannbandet. Det blev ett lyckat resultat men jag har ingen bra bild på det.
 
Sv: Vem har gjort egan pannband?

En tjej i stallet har gjort ett eget träns xD
 
Sv: Vem har gjort egan pannband?

Tja.. jag bara flätade. :p Någon i en gammal tråd hade länkat till en bra beskrivning på nätet, sen var det bara att börja fläta. Jag testade med plastband, men tyckte det blev för brett. Detta är 6 mm sidenband. Testade tunnare och bredare också, men tyckte detta blev snyggast.
 
Sv: Vem har gjort egan pannband?

Du kanske menar Hoppbruden, hon flätade egna pannband av typ sidenband och gjorde en lite rosett på sidorna. har tyvärr ingen bild på det hon gjorde till mig, men kan ta kort sen om jag kommer ihåg.
 
Sv: Vem har gjort egan pannband?

Snyggt flätat på ridkapsonen :bow:
 
Sv: Vem har gjort egan pannband?

Tuffa!
Btw, vart står du någonstans? Såg att du hade bilder från Mossen nämligen!:angel:
 
Sv: Vem har gjort egan pannband?

kan man få beställa sådant pannband? :d :angel:
 
Sv: Vem har gjort egan pannband?

mossen vart är det?? jag bor i göteborg.:D
 
Sv: Vem har gjort egan pannband?

TAckar:)

magic_mac: Jaa dom e lite speciella:P
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej hej! Jag är en otroligt barnkär person som vill ha egna barn i framtiden. Men jag har skolios. Jag vet själv hur det påverkar en...
Svar
4
· Visningar
959
Senast: Görel
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
2 018
Senast: LiviaFilippa
·
Relationer Vi har pratat om att gifta oss ett bra tag nu, men med 3 små barn och gård så finns ingen tid för planering. Vi har även räknat lite på...
Svar
8
· Visningar
585
Senast: Amha
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 904
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Kön kattungar 4st
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp