Bukefalos 28 år!

vet. besiktning

T

Tiggertjejen

Säkert fel forum

Men jag skickade in besiktningen till försäkringsbolaget idag var osäker på om de skulle ha orginal eller kopia men det var bråttom då det skulle vara inne senast fredag så jag skickade en kopia, gjorde jag rätt?
 
Sv: vet. besiktning

jag har alltid skickat orginalet och behållt kopian, men jag vet inte om det måste vara så :confused:

är det fel får dom väl höra av sig.....
 
Sv: vet. besiktning

Orginal vill man ju behålla.
Ingen annan som vet?
 
Sv: vet. besiktning

jag skickaralltid kopian, inga problem hos agria iallafall
 
Sv: vet. besiktning

Tack då kan jag vara lugn, hade liksom för mig att man alltid behåller orginalet själv. Kan ju komma bort på posten eller något.
 
Sv: vet. besiktning

När jag skickade in för att försökra pållen så tog jag det via fax...dvs kopia. det var inga problem.

Sen vid ett annat tillfälle när jag behövde ha vet.intyg till STC så fick jag skicka det i orginal.

Ring bolaget och fråga hur dom vill ha de.
 
Sv: vet. besiktning

Jag ska ringa och fråga dom imorgon, det är ju också sista dagen för den att vara inne.
 

Liknande trådar

Hästvård Hej, fick åka in akut med hästen i fredags och då konstaterades kraftig hovbensrotation med 8 mm kvar till sulan. En dryg vecka tidigare...
2
Svar
29
· Visningar
2 103
Senast: Missemus
·
Gnägg Min häst är rätt så mager och har svårt att gå upp i vikt, och nu har stallchefen tagit bort all hö i dagsgivan i hennes hage och påstår...
Svar
10
· Visningar
1 738
Senast: lizzie
·
Hästhantering Kan ju börja med att vi har en vet tid på tisdag, men någon som har en aning om vad som kan vara fel eller haft liknande problem? Jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 690
Senast: JohannaB
·
Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 241
Senast: Bee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp