Bukefalos 28 år!

Veterinärbesiktning på tävling

Sv: Veterinärbesiktning på tävling

Äntligen förklarar du så man förstår! Mitt svar om att läsa hela tråden ver inte riktat till dig utan till Sweet Briar ang hennes fråga om flygande besiktning som vi redan förklarat. Tyvärr har svarat blivit feladresserat.
 
Sv: Veterinärbesiktning på tävling

HAr läst igenom er tråd och måste påpeka att jag bara varit med om flygande besiktning ett fåtal gånger. HAr jobbat som hästskötare och jag lägger heller lite tid vid att köa till en traditionell besiktning som gör att jag tvingas åka tidigare hemmifrån en att smittor och liknande förflyttas mellan våra hästar. Den som skrev att man inte ser rinnande näsa och liknande genom ett cafiteria fönster hade helt klart en poäng
 

Liknande trådar

Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 217
Senast: Mabuse
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 674
Hästvård (Lång text men behöver verkligen hjälp) Hej! Jag sålde en hopphäst för ca 1,5 år sedan till en hobby ryttare som skulle ha honom som...
2
Svar
39
· Visningar
10 298
Senast: QueenLilith
·
Hoppning Hej! I helgen ska jag tävla min första cup som går i LC. Jag har haft min nuvarande ponny i ett år och utbildat honom från att vara fel...
Svar
1
· Visningar
1 853
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad är det här?
  • Ta studenten
  • Vad gör vi? Del CXCVII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp