Bukefalos 28 år!

Vi fortsätter sysselsätta syssla pyssla del LXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Står och väntar på bussen till jobbet som vanligt. Ute så ösregnar det
I em kommer min BS hem till mig. Jag ska göra kyckling paj
 
Lyckades sova ända till 05:30, och var bara vaken en kort sväng mitt i natten :up:. Nu har jag lämnat av sambon på jobbet, så att jag kan ta bilen när katten ska till veterinären. Hoppas innerligt att kroppen funkar lite bättre idag, så jag kan kolla i några affärer själv sen också.
 
Dags att skicka barnen till skolan. Hinner med morgonkaffet innan mini ska till förskolan som tur är. Trött...
Maken åkte tidigt på jobbresa så kommer hem på fredag igen. Hatar att vara gräsänka så länge :wtf:
Jaja, dags att starta dagen :)
 
Jobbar på. Funderar om banklån. Har ju ett på bilen, som jag vill få ner räntan på (har 6.63% nu) men är nojig över att det blir kreditkoll och nej eller högre ränta om jag kollar på annan bank... :turd:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 542
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 597
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 192
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
23
· Visningar
1 392
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp