Bukefalos 28 år!

Vi hade påhälsning i natt

Status
Stängd för vidare inlägg.
Herregud vad glad jag är över att vi har en skällig vaktande hund just nu
För mitt i natten var det en för oss helt okänd person som var på väg in i vårt hus
Hade inte sonen och hunden varit i hallen exakt då, vete f-n vad som hänt :crazy:
Jag vaknade av att hunden stod ute på gården och skällde som en bandhund, skitsur gick jag upp och hojtade på sonen att ta in hunden för f-n innan han väcker alla grannar (en grannen är en lite speciell gubbe och vill inte han ska bli störd)
"det var någon som öppnade dörren, så det är väl jättebra Doby skäller" säger då sonen lite lugnt och jag bara "VA?" inte riktigt lika lugnt

Fick efter mycket om och men sambon ringa polisen, och tro det eller ej men de fick tag på karln :eek:
De åkte runt lite i området och efter en kvart ringde dom och sa de plockat in en misstänkt person.
Mycket mer än så vet vi inte. De pratade lite med sonen både IRL och på telefon, men han hade ju inte hunnit se så mycket mer än att karln hade en svart jacka

Men jag kan säga, aldrig mer kommer vi slarva med att låsa dörren (eller bilarna för den delen) :nailbiting:
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 896
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel
Dagbok Har haft en jobbig natt med brist på sömn och öron som bråkat. De har vätska bakom trumhinnorna som beter sig störigt så att det trycker...
Svar
0
· Visningar
664
Senast: Enya
·
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 642
Senast: Tofs
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 774
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp