Vi med egen gård/stall

Idag finns ingen ventilation, därav öppen dörr (hästarna står just nu i uteboxar). Det är denna vi bygger.
En vanlig 22 m3 container. Ena dörren (på containern) mot stallet står dock öppen fram tills den början bli full för att vi ska kunna köra in skottkärrorna. Töms väl ca var 2-3:e månad.
Det gröna är tilluftsdonen. Jag förstår inte heller problemet - men måste ju svara något 😅
Visa bifogad fil 143826
Okej nu blev jag nyfiken på riktigt. Skulle vilja grotta ner mig lite i det här. "Det har aldrig varit något problem någon annan stans" är ju ett dåligt argument även om det är sant 😂
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Med tanke på sidospåret i tråden om allmänutbildad tyckte jag det vore lite roligt att höra hur användare utvecklats, ändrat åsikt eller...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 425
Senast: manda
·
Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 157
Senast: Bee
·
Anläggning Ska ta över familjens gård och allt sköttes tyvärr inte helt rätt vid bygge av stallet så ska ordna upp detta nu. Det som blivit avslag...
Svar
13
· Visningar
861
Senast: a1agnlju
·
Anläggning Vi har fått möjlighet att för ett bra pris köpa en villa som på tomten har stall, verkstad och loge. Dock har gården ingen egen mark för...
2
Svar
27
· Visningar
3 999
Senast: AntiPrimax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp