Jag gpr sönder

Tualma

Trådstartare
Jag går sönder. Igen.
Kommer att klara det såklart. Det finns inget alternativ.
Men så svårt just nu. Har varit ute och gått. Nu hemma, men måste kanske ut och och gå igen. Krockade nästan med ett vildsvin för en timme sedan. Vill inte göra det igen. Vildsvinet skrek och jag med.
 
Jag går sönder. Igen.
Kommer att klara det såklart. Det finns inget alternativ.
Men så svårt just nu. Har varit ute och gått. Nu hemma, men måste kanske ut och och gå igen. Krockade nästan med ett vildsvin för en timme sedan. Vill inte göra det igen. Vildsvinet skrek och jag med.
Kram ❤️
Jobbar du ikväll dessutom?
 
Har du någon som kan stötta irl? ❤️
Både och. Den som är här och stöttar är liksom också orsaken, så det är som det är med det.
Fick inte en blund på hela natten. Försökte promenera mig trött och för att undvika en ångestattack, men blev hämtad tillbaka, så då blev det full attack och sedan somnade sällskapet och jag låg vaken.
Ska åka och bada med ungarna snart så tog en Atarax nyss.
Det är bara känslor. De går över... Är mantrat just nu.
 
Låter läskigt om man kommer så pass nära.

Inte om en frågar min särbo... han har knatat in i en hel flock vid flera tillfällen (en gång med vilje, för att kolla om deras påkörda polare var död eller om han skulle behöva avliva den).

Men min särbo är ju norrlänning och heller inte riktigt klok :D

Edit: Han har också plockat upp en moderslös björnunge... med bara händerna O_o
 
Inte om en frågar min särbo... han har knatat in i en hel flock vid flera tillfällen (en gång med vilje, för att kolla om deras påkörda polare var död eller om han skulle behöva avliva den).

Men min särbo är ju norrlänning och heller inte riktigt klok :D

Edit: Han har också plockat upp en moderslös björnunge... med bara händerna O_o
Guuud, efter allt man har hört förväntar man sig att björnmamman à la John Wick letar upp en.
 
Alltså jag blev dumpad av min "familyman" igår. Hade druckit vin också så det blev ju inget bra.
Jag kommer att vara skör och sårad ett tag för jag hade verkligen öppnat upp mig... Men vi är ju vänner/familj i grunden och det är vår primära relation som kommer att fortsätta som förut, känner vi nu iaf. Vi kommer att fortsätta göra saker ihop med barnen och så. Det romantiska var ju egentligen bara lite bonus...
Men jag har inte kunnat äta idag. Bara druckit lite vatten och kaffe och känner mig väldigt ledsen och vilsen just nu.
Jag får väl skriva lite mer om det i dejtingtråden senare om andan faller på.
Kram till er ni fina som stöttar och hjälper...
 
Alltså jag blev dumpad av min "familyman" igår. Hade druckit vin också så det blev ju inget bra.
Jag kommer att vara skör och sårad ett tag för jag hade verkligen öppnat upp mig... Men vi är ju vänner/familj i grunden och det är vår primära relation som kommer att fortsätta som förut, känner vi nu iaf. Vi kommer att fortsätta göra saker ihop med barnen och så. Det romantiska var ju egentligen bara lite bonus...
Men jag har inte kunnat äta idag. Bara druckit lite vatten och kaffe och känner mig väldigt ledsen och vilsen just nu.
Jag får väl skriva lite mer om det i dejtingtråden senare om andan faller på.
Kram till er ni fina som stöttar och hjälper...
Vad trist!
Jag förstår att du blev ledsen.

Hoppas det känns lite bättre när du får lite distans till det som hände igår.
Men låt det ta den tid det tar.
Kram :heart
 

Liknande trådar

Hemmet Jag håller på att se över min ekonomi nu när man blivit (ensamstående) mammaledig och det är ju inget skämt kring att man inte blir rik...
Svar
15
· Visningar
1 104
Senast: Rosett
·
L
  • Låst
Relationer Jag vill bara veta OM nån har gått genom nånting som var så extremt jobbigt så ni inte trodde att ni skulle klara det men att ni ändå...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
6 806
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 124
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 692
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp