Bukefalos 28 år!

Vi som nätdejtar del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Meh?! Vad hände då?? Detaljer, detaljer! Vi vill ha alla snaskiga detaljer! ;)
Haha nä alltså vi har inte träffats så det har inte hänt mer än att han är heeeelt oförstående till den där ack så viktiga sexuella biten. Han är iaf inte furry vad han vet. Alltid nåt, det är inte jag heller, men det krävs lite mer än att ingen gillar sånt :D So it's a no go, ingen idé att ses ens.
 
Här händer egentligen inget. Mailat lite med några men inget som känns särskilt intressant. Det är mycket möjligt att jag är för kräsen men jag kan inte hjälpa att en del saker gör mig direkt ointresserad. Ett ex. är killen som när jag läst men inte svarade direkt skrev: Sa jag något dumt? Jag påpekade att det gjorde han inte, jag har bara inte tid/lust/möjlighet att alltid svara i samma sekund. Tar ungefär 5 mail innan han frågar igen. Idag skrev han puss. För mig blir det för mycket när vi nyss börjat skriva och knappat kommit djupare än hur var din dag då. Hysteriskt glad att han inte fick mitt nr i alla fall (som han frågade om i andra mailet). Positivt är väl att jag får träna mig på att säga tack men nej tack.
 
Här händer egentligen inget. Mailat lite med några men inget som känns särskilt intressant. Det är mycket möjligt att jag är för kräsen men jag kan inte hjälpa att en del saker gör mig direkt ointresserad. Ett ex. är killen som när jag läst men inte svarade direkt skrev: Sa jag något dumt? Jag påpekade att det gjorde han inte, jag har bara inte tid/lust/möjlighet att alltid svara i samma sekund. Tar ungefär 5 mail innan han frågar igen. Idag skrev han puss. För mig blir det för mycket när vi nyss börjat skriva och knappat kommit djupare än hur var din dag då. Hysteriskt glad att han inte fick mitt nr i alla fall (som han frågade om i andra mailet). Positivt är väl att jag får träna mig på att säga tack men nej tack.
Om det där är kräset tror jag kräset får anses positivt :p
//Totalt allergisk mot samtliga av ovanstående beteenden
 
Jag var på dejt igår! Träffade en kille som jag mailat med i ett par veckor. Jag var vansinnigt nervös från det att vi bestämt dag och tid tills att vi sågs, men det hela var väldigt avslappnat och trevligt. Han var en jättefin kille men jag känner ingenting. :down: Han verkade desto mer intresserad så nu ska jag försöka avveckla det här så fint som det går.

Jag känner mig i alla fall mer peppad än tidigare, och jag inser att jag nog borde lita mer på min instinkt, hehe.
 
Han var en jättefin kille men jag känner ingenting. :down: Han verkade desto mer intresserad så nu ska jag försöka avveckla det här så fint som det går.

Jag känner mig i alla fall mer peppad än tidigare, och jag inser att jag nog borde lita mer på min instinkt, hehe.
Måste du känna något direkt?

Jag tror mer på den gamla bukedefinitionen: är hen knullbar?
Finns knullbarheten finns det i alla fall något att utforska vidare tycker jag.
 
Måste du känna något direkt? Jag tror mer på den gamla bukedefinitionen: är hen knullbar?
Finns knullbarheten finns det i alla fall något att utforska vidare tycker jag.
När någon säger "jag känner ingenting" då tolkar jag det som att det är noll attraktion, dvs noll knullbarhet. Inte för att den andre parten är dålig på något vis, men för att det inte upplevs någon attraktion alls.
 
När någon säger "jag känner ingenting" då tolkar jag det som att det är noll attraktion, dvs noll knullbarhet. Inte för att den andre parten är dålig på något vis, men för att det inte upplevs någon attraktion alls.
OK :D
Jag tolkade det mer som att ett första sting av förälskelse saknades. Kanske är jag överromantisk.... ;)
 
När någon säger "jag känner ingenting" då tolkar jag det som att det är noll attraktion, dvs noll knullbarhet. Inte för att den andre parten är dålig på något vis, men för att det inte upplevs någon attraktion alls.
För tillfället har jag lagt dejtandet på hyllan, men några dejter jag tidigare haft har stämt på rätt många sätt, och borde därför ha ledit till mer än vad de gjorde - men just den där knullbarheten saknades för någon av parterna.

De båda gånger det var jag som saknade den, beskrev jag det i tack-och-hej-messet som jag kände det som om "jag var ute och dejtade min syrra", vilket båda motparterna förstod, och vi önskade varandra lycka till på annat håll.

Jag gav dessa båda kvinnor fem dater var, innan jag var övertygad om att det verkligen låg till på det sättet. Skulle jag hamna i samma situation idag, skulle jag direkt (vis av tidigare erfarenhet) gå på magkänsla och tacka lycka till på annat håll på dejt 1 eller 2.
 
Jag fick ett svar från herr supervuxen vaniljare ikväll. Tydligen har han iaf tänkt på att binda och blindfolda och köpt bojor och sånt. Helt okej. Tills jag läser vidare.
"Dom jag skulle vilja göra det med är ju såna bitches som förolämpat eller försökt dominera mig, såna jag ogillar och anser förtjänar det."
So yeah, min skepsis nådde just ganska rekordhöga nivåer.
Han vill ses fredag eller lördag... Nooope. Not gonna happen.
 
Jag dejtade i dag och det gick super. Hon var verkligen rolig brud. Vi skulle mötas upp på ett ställe. Det första hon säger är Hej och sedan säger hon "Drar du så mycket som en enda historia idag så åker du på en smocka". Jag ba :eek:. Så jag sa ehhhh hur menar du. Ja, sa hon. -"Jag är ju blondin å ingen fuskblondin om du tror".

Vilken jävla underbar kvinna :rofl::rofl::rofl:. Jag gav henne i kram på direkten å vi hade så jäkla kul. Vilket kap:love:. Å jag får träffa henne igen. Å så har jag ju en dejt imorkon också. Hoppas det blir lika bra:D
 
Jag fick ett svar från herr supervuxen vaniljare ikväll. Tydligen har han iaf tänkt på att binda och blindfolda och köpt bojor och sånt. Helt okej. Tills jag läser vidare.
"Dom jag skulle vilja göra det med är ju såna bitches som förolämpat eller försökt dominera mig, såna jag ogillar och anser förtjänar det."
So yeah, min skepsis nådde just ganska rekordhöga nivåer.
Han vill ses fredag eller lördag... Nooope. Not gonna happen.
:rofl::rofl::rofl::rofl:
 
Så äntligen va de dags att träffa han som vart på semester för att träffa släkten.
Jag brukar inte va nervös inför dejter. Är mer "tar de som de kommer" men med honom har jag ju snackat så mkt att man ändå (fast man inte ska) börjat hoppas lite smått.
Jag menar vissa snackar med en ett tag sen hittar de nåt annat eller nåt som gör att allt bara rinner ut i sanden :(

Men iaf såååå. Vi bestämdes för att ses hemma hos mej. Han hitta hit utan större problem. Va ÄNNU snyggare än på bilderna. :p
Pratade i soffan i några timmar. Sen ringde syrran och ville att jag skulle kolla till hennes katter. Så då åkte vi och gjorde de. Väl där kom första pussen satt i hennes soffa ett tag innan vi åkte hem till mej igen. Nu va klockan rätt sent och iom att han ska ut på ny resa idag så ville han hem till sej.

Men vi pratar om att ses i helgen när han kommer hem igen
Svårt för mej som inte är van vid "framgångar" att tro att det än så länge är ömsesidigt ;)
Men ni vet när man håller om varandra och man fånler och småskrattar åt att msn inte kan tro att det verkligen händer. Så va vi bägge två igår :)
Sa jag att han är världens gulligaste ;)
 
Jag fick ett svar från herr supervuxen vaniljare ikväll. Tydligen har han iaf tänkt på att binda och blindfolda och köpt bojor och sånt. Helt okej. Tills jag läser vidare.
"Dom jag skulle vilja göra det med är ju såna bitches som förolämpat eller försökt dominera mig, såna jag ogillar och anser förtjänar det."
So yeah, min skepsis nådde just ganska rekordhöga nivåer.
Han vill ses fredag eller lördag... Nooope. Not gonna happen.
Jag läste blöjor... Fick en olustig känsla :rofl:
 
Jag läste blöjor... Fick en olustig känsla :rofl:
Haha! :laugh:
I det här fallet hade jag iofs föredragit om han skrivit blöjor, känns på något vis inte lika farligt när det kommer till hans våldtäktsförberedelser. Blöjorna kan man iaf ta sig ut lite lättare :p

(TACK SNÄLLA BUKE för att ni uppmuntrade mig till att ta upp det här med sex, annars hade jag gått på en dejt med snubben i fredags :nailbiting:)
 
Jag säger bara Pride + pre-Pride + post-Pride! :love::d
Jag har aldrig varit så lössläppt som jag varit den senaste veckan, men fan vad kul jag haft och jag har lätt fått hångla av mig. Alla har varit bra, även om jag än inte letar efter något seriöst. Det får komma snart.
Jag känner mig het och på G igen. Gött! :up:
 
Jag säger bara Pride + pre-Pride + post-Pride! :love::d
Jag har aldrig varit så lössläppt som jag varit den senaste veckan, men fan vad kul jag haft och jag har lätt fått hångla av mig. Alla har varit bra, även om jag än inte letar efter något seriöst. Det får komma snart.
Jag känner mig het och på G igen. Gött! :up:
Underbart! :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Min hund är gammal och har ont i lederna, och jag försöker underlätta livet för honom. Jag vill hitta låga pallar som jag kan ställa...
2
Svar
30
· Visningar
1 389
Senast: Rie
·
Skola & Jobb Vi funderar på att flytta och det behövs då såklart jobb på nya stället. Det söks nu folk för en fast tjänst på 77% som jag har stor...
Svar
6
· Visningar
324
Kropp & Själ Min orkeslöshet är total och nu i helgen hade jag jobbigt med mående och allt känns så meningslöst. Men ändå vill jag inbilla mig att...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 478
Juridik & Ekonomi Jag har det senaste ett och ett halvt året använt kreditkort för att betala mina utgifter. Nu ska detta läggas ner i juni, så söker nu...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 477
Senast: mumin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp