Bukefalos 28 år!

Viktgräns?

liza_

Trådstartare
Jag undrar en sak om distanstävlingarna i Sverige, är det ingen viktgräns här? Det står aldrig nåt i propositionerna jag har läst nämligen, eller är det bara nåt man ska veta?
 
Sv: Viktgräns?

Ingen övre viktgräns i någon tävling och en undre på mästerskap samt FEI ritter på 70-75 kg.
 
Sv: Viktgräns?

Tack för svaret!
På FEI-ritter vet jag om, men alltså även alla 80, 120 och 160km-tävlingar (som inte är något speciellt mästerskap då ja) är det ingen viktgräns?
 

Liknande trådar

Dressyr Nästa helg ska jag tävla RM/DM för lektionsryttare i dressyr. Det ska bli jättekul såklart! I propositionen står det att det är...
Svar
8
· Visningar
1 099
Senast: Sirap
·
Dressyr En till sån här tråd😅. Men om vi utgår från att vara i lod är nosrygg i 90 grader, vad är då 10% bakom lod? Läste nämligen i denna...
4 5 6
Svar
119
· Visningar
10 331
Senast: Amanda_F
·
L
Juridik & Ekonomi Jag undrar två saker om polis anmälningar och sånt om nån här vet det! Och jag vill inte disskutera om VARFÖR jag undrar domhär sakerna...
2
Svar
20
· Visningar
2 308
Senast: gulakatten
·
Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 260
Senast: Bee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp