Vilka av dem godkända fransnäringarna är bäst?

Rosenblad

Trådstartare
Jag har i många år använt Revita Lash fransnäring men har precis som Läkemedelsverket uppmärksammat, gett mig lite torra, irriterade ögonlock. Inget jättebesvärligt egentligen då resultatet med fransarna har varit helt fantastiskt! Men nu börjar den ta slut och jag tänkte satsa på en produkt som är godkänd av Läkemedelsverket nu när jag väl ska köpa nytt.

Har någon av er testat någon av dessa varianter? Vad tycker ni om dem i så fall? Blir fransarna längre? Tjockare? Fler?
Visa gärna före och efterbilder om ni har :)


Peter Thomas Roth Lashes to die for

ptro0176f_1_m.jpg


Priori Lash recovery serum

priori2_250x250.jpg



Eller har ni testat någon annan som funkat bra som ni kan tipsa om? :)
 
Sv: Vilka av dem godkända fransnäringarna är bäst?

Det första är inte heller godkänt enligt en artikel på Aftonbladet idag :)
 
Sv: Vilka av dem godkända fransnäringarna är bäst?

Ja jag vet, såg det sen! Läste det första budet som Läkemedelsverket kom med när jag skrev inlägget, och då var dessa inte med men såg sen att när de gick ut för andra gången så förbjöd de även dessa två :( synd för hört att dem är grymma. Men dem är väl det för att dem har dem där jäkla hormonerna i sig ;)
 
Sv: Vilka av dem godkända fransnäringarna är bäst?

Ja, som får ögat att typ sjunka in u huvudet :p Läskigt!
 
Sv: Vilka av dem godkända fransnäringarna är bäst?

Ja, kikade på Aftonladets artikel nu, sjukt läskigt :crazy:
 
Sv: Vilka av dem godkända fransnäringarna är bäst?

Jag använde Xlash förut, fick jättebra resultat!
 
Sv: Vilka av dem godkända fransnäringarna är bäst?

KL. Inga fler förslag? Sitter i samma båt som TS och är därmed väldigt angelägen om att finna något nytt som ger likvärdigt resultat.
 
Sv: Vilka av dem godkända fransnäringarna är bäst?

Jag gissar att det är just de farliga ingredienserna som ger resultatet, och det är därför som företagen inte velat ta bort de ämnena (som i exemplet i länken, helt sonika strukit det från ingredienslistan men behållt det i produkten).
 
Sv: Vilka av dem godkända fransnäringarna är bäst?

Ja är antagligen så att det är hormonerna som är själva huvudgrejen, men är nyfiken om de serumen utan dem ens ger nåt resultat över huvud taget.

Nån annan som testat nån av dem godkänt-stämplade? :)
 
Sv: Vilka av dem godkända fransnäringarna är bäst?

Den här är godkänd och ska tydligen ha fått en hel del bra recensioner. Nån som testat den?


384-1.jpg

12880630-EjbrB.jpg
 
Sv: Vilka av dem godkända fransnäringarna är bäst?

Vilken dålig före och efterbild. Tagen i helt olika vinklar som får fransarna att se långa ut på efterbilden.
 
Sv: Vilka av dem godkända fransnäringarna är bäst?

Håller med men bilden är tagen av en privatperson i en blogg. Här är nåra andra:

384-2.jpg


7698115-fkbln.jpg
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp