Bukefalos 28 år!

Vilka får plaketter?

Sv: Vilka får plaketter?

Jo veterinäravgifterna är ju inte bilöliga heller...
mellan 150-170 kr har det varit senaste tävlingarna. :eek:
Verkar vara lite billigare i södra sverigen, men det är klart, det är nog fler startande hästar att dela avgiften på s a s...
 
Sv: Vilka får plaketter?

Här i skåna på de tävlingar jag har vatt på har alla placerade fått plaketter...
 
Sv: Vilka får plaketter?

Jo, det kan man ju säga. Fast det är ju mer startavgiften åter än en premie...
Antar söderut att det är ungefär lika "stor" premie som gäller för fjärdeplacerad & längre ner (dvs startavgift tillbaka ca. 80kr)... Eller får man inget alls om man kommer 4:e placerad eller längre ner på en regional tävling nere i söder?, det har jag svårt att tro...
Premier är ju bara på regionala... på lokala är det bara rosetten + ev en keps eller T-shirt (förutom 1:a,2:a,3:a som får plakett också + hederspris också (så det är inte så att man räknar plaketten som ett hederspris, fastän det får de ju...)
Blev lite rörigt :D
men ni förstod nog...
 

Liknande trådar

Samhälle Jag satt häromdagen och förundrades över hur våra föräldrar kunde köpa sprillans nya bilar med sina första löner. Jag beslöt mig för att...
24 25 26
Svar
508
· Visningar
28 286
Senast: Inte_Ung
·
Tävling Satt och tittade på runt TDB, främst för att jag var intresserad av prisnivån på tävlingar runt om i Sverige. Tittade också lite på hur...
2
Svar
20
· Visningar
4 321
Senast: kryddelydd
·
Dressyr Hej! Först av allt... ja; jag gick Grönt Kort kursen i höstas och mitt provresultat var helt felfritt och inget att klaga över, skrev...
Svar
7
· Visningar
1 378
Senast: Kiwifrukt
·
Hoppning Nu behöver jag veta, stämmer dessa? I banhoppningstävlingar rids ofta en grundomgång där det gäller att ta sig runt banan felfritt inom...
Svar
2
· Visningar
2 238
Senast: Ewelina02
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp