Vilka Papper???

Status
Stängd för vidare inlägg.
G

Griffen

Jag hade tankt mig att borja tavla lokaltavlingar framigenom eftersom min hast nu har blivit sa duktig:banana: Undrar bara vilka papper man maste ha och ta med sig... ocksa har jag tappat bort mitt grona kort:o kan man fa ett nytt eller maste man ga kursen igen? tacksam for svar
 
Sv: Vilka Papper???

Det finns massor med trådar om både vad du behöver och vad du gör när du tappat ditt gröna kort. Använd sökfunktionen så kommer du att hitta trådarna!

/B_A_L, moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 152
Senast: Skjøldur
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 843
Senast: Gunnar
·
Relationer Gammal användare, anonymt nick. För ett år sen valde jag att separera från mina barns pappa. Barnen är idag 3 och 8. Beslutet hade...
2 3
Svar
51
· Visningar
8 544
Senast: nejlica
·
Tjatter Jag har nu sytt ett par plagg till barnbarnen. Jag har inte sytt nagonting sedan 1986. Da flyttade vi utomlands och det fanns en...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 471
Senast: Raderad medlem 120709
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp