Bukefalos 28 år!

Vilka ska ställa i Växjö på lördag?

Sv: Vilka ska ställa i Växjö på lördag?

Grattis grattis till dig! :)

Uscha! Det har jag inte hört något om! Va himla tråkigt... :( :mad:
 
Sv: Vilka ska ställa i Växjö på lördag?

Tack! :D

Nej, några ställde sig och försökte hindra folk från att trampa i det medan en annan hämtade städpatrullen. Och man ska ju inte säga att det ÄR så eftersom man inte vet, men som sagt kan det ju vara bra att hålla koll.
 
Sv: Vilka ska ställa i Växjö på lördag?

:D

Ja precis, hellre vara överdrivet försiktig! :)
 
Sv: Vilka ska ställa i Växjö på lördag?

Jag var där idag o höll fullt span på collieringen :)
Ställde inte själv idag dock. Bebis måste växa till sig lite mer innan han får ge sig ut på de stora äventyren.
Vi ska till Åtvidaberg på inoff. om 3 v. dock :D
 
Sv: Vilka ska ställa i Växjö på lördag?

Åh jag va ju oxå där idag och ställde Minta i öppen klassen, tikar =) Den blå tiken som inte ha fått fullpäls efter valparna:p Såg du oss i ringen kanske?? ^^

Den här underbara vovven:love:

61759_1256997318.jpg
 
Sv: Vilka ska ställa i Växjö på lördag?

Jaha!!!!! Var det du! Ja, dig såg jag, det var eran andra hund (bebishund) som "satt" i knät på mig invid ringen precis :D
Jag hade röd jacka så jag BÖR ha synts :D

Btw. Så säger jag isf. grattis till er snygga Goldika som ni iaf. fött upp! Mkt snygg hund enligt mig!
 
Sv: Vilka ska ställa i Växjö på lördag?

Aa det va jag ^^
Åh vad pinsamt att säga att jag va så koncetrerad på det jag skulle göra så jag hade ingen koll alls:o
Vår andra hund, bebishund?? Nu hänger jag inte med här riktigt:p Haha skyller på att jag är trött:angel: Vart satt du? Då kanske jag kan placera dig lite bättre.:p

Ja visst är hon snygg!:love: Vi hade henne ett tag och sålde henne till Kendrakes Kennel för 1 år sen och sen dess har han ställt henne massor och fått henne full certat(jag tog ett cert med henne vid 13 månader), cacib och blev SV-09. Riktigt kul faktiskt :)
Och få tacka för din fina berömmelse då jag är lite involverad i kenneln:D
 
Sv: Vilka ska ställa i Växjö på lördag?

Hej hopp!

Hoppas alla e nöjda efter helgens resultat =) Själv hade vi en sträng och ganska sur domare :crazy: Hörde henne säga därva några risiga kommentarer om o kring andra.

Min unghundshane fick en slät etta och jag e nöjd med kritiken men har aldrig hört att jag haft en "för" glad hund förut därav bar han sin svans för högt och fick inget ck av den anledningen. Han har dock fått tre cert på raken innan =) både ronneby,sofiero och öland.

Faktiskt så blev dom större uppfödarna tydligen förvånade över att min inte gick vidare och vidare intr av honom finns :banana:. Men hur som helst så kan ju inte alla gilla samma typ av hund :)

Men men grattis till alla mysiga o trevliga hundar som skötte sig bra och plockade några rosetter =)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Ett fenomen som jag stött på när jag varit i hundrastgårdar med min hund är att vissa hundar ''förstör'' andra hundars lek genom att...
Svar
4
· Visningar
807
Senast: Mia_R
·
Hundhälsa Valp 6 mån Harklade sig några gånger och fick upp slem för några nätter sen. Harklade så även några gånger på dagen. Ingen feber (38)...
Svar
15
· Visningar
1 129
Senast: movi
·
Samhälle Ska på ett julbord på Lilla Essingen imorgon. Primusgatan 116. Sitter och kollar hur jag ska ta mig dit. Hade tänkt mig kollektivt med...
Svar
13
· Visningar
1 108
Senast: Cattis_E
·
Katthälsa På lördag ska katterna åka hem till mina föräldrar och bo där i två veckor. Det kommer gå bra, förutom en detalj: resan dit. Det är...
Svar
19
· Visningar
994
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp