Bukefalos 28 år!

Vilken galopp?

Sv: Vilken galopp?

Jag var där och letade efter dig, men inte såg man till dig inte!! ;)

Var tom uppe och kikade på din lilla skrutt men hon stod där helt ensam och övergiven! :p Missade tyvärr hennes lopp, hur gick hon?
 
Sv: Vilken galopp?

Tittade efter dig också men vi hade fullt upp med picnic på läktaren...

Skuttelin tappade lite start då en idiot lyckades lägga sig ner och flytta boxarna precis i startögonblicket. Inte mycket men tillräckligt för att hon hamnade bak i fältet. Shane lät henne ligga kvar där och red till när han kom in på upploppet, hon svarade som bara den och gick jättefort till slut och blev slagen 1,5 längd. Men blev bara sexa.. Men jag är glad och nöjd för hon gick riktigt bra och kom tillbaka frisk och fräsch.

Nu blir det Norge om jag kan hitta någon som kör!:)

Synd att jag missade dig. Hade varit kul att höra om skola och France och hela baletten. Men det går fler tåg!
 
Sv: Vilken galopp?

ok, lite otur alltså! Hade varit kul att träffa dig med, men du kommer kanske till klampen fler ggr, eller så lär jag komma till Jägers någon gg...
 
Sv: Vilken galopp?

*helt OT*
Ah, det är säkert därför som målet ligger så avigt till på galoppbanan på Jägers om man står på publikplats. Hade loppen gått medsols så hade målgången varit mitt för publiken ju...
 
Sv: Vilken galopp?

BLENTARP??
AMEN DE ÄR JU MINA HEMTRAKTER..
Vart i Blentarp håller du till?


Kul =)
 
Sv: Vilken galopp?

Jag är i Karup, precis tvärs över vägen från Camilla och Magnus. I ett litet pepparkakshus. Med tanke på ditt nick antar jag att du är inblandad med Amatören! :devil: Fråga honom, han vet precis.
 
Sv: Vilken galopp?

off topic, men klampen på søndag igen såg jag? Tror jag ska dit så hør av dig om du behøver hjælp med något! Denna gången ska jag inte missa din kuse! :p
 
Sv: Vilken galopp?

Jag behöver alltid hjälp!! Skutt går i andra loppet och vi står väl förmodligen uppe på Hylden. Du får kolla uppstallningslistan.

Om inte annat vore det skitkul att höra ALLT om France och skolan!:)
 

Liknande trådar

Träning Jag och min syster har en foderhäst, varmblodig travare, som vägrar gå i högervarv i longeringen. Ridning i höger varv är inget problem...
Svar
10
· Visningar
1 522
Ridning Hej! jag har ett problem med mitt ungsto. Hon har fått för sig att ta tag i bettet, dra ner huvudet och sticka, främst i galoppen...
Svar
13
· Visningar
2 060
Senast: mily
·
Hästvård Min häst visade sig vara oren i traven förra tisdagen för en vecka sedan. Dagen efter var hon halt. Lät henne vila, och var i kontakt...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 600
Senast: co-SMAD4
·
Småbarn Jag har en dotter som är snart 6 år (början av sommaren) som är väldigt känslig. Det var, och är, även jag. Så jag kan känna igen mig i...
Svar
7
· Visningar
1 044
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Annonsera mera VII
  • Bett-dilemma
  • Föl 2020

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp