vilken grej...Vilka var där? Hingsten grande ox?

S

sanni

hejsan! :banana:

Egentligen skulle jag ha varit med på greveritten, men det gick tyvärr inte... Hade ingen bil som kunde dra släpet...
Men jag åkte ner och tittade nybörjare som man är..åhhh vad fint det var där, trevliga ryttare, personal, det var riktigt proffsigt ordnat! Där kommer jag absolut rida nästa år!
Vilka var där och red, vad tyckte ni?

Vet ni om Hingsten Grande ox tillgänglig eller är han för ägarens privata bruk?
mvh Sanni
 
Greveritten

sanni skrev:
Vilka var där och red, vad tyckte ni?

Jag var där. Red ett litet brunt sto i klass 2. Tyckte att det var jättekul! Jag red Greveritten förra året oxå, och då var det ett så ruskigt väder att jag var 100 % säker att det skulle vara mycket bättre väder i år. Så som det regnade förra gånger kan det bara regna en gång...

Det är ett väldigt fint område. Massor av gräs för hästarna att beta i pauserna. Det uppskattar jag jättemycket!

Ovanlig banmarkering, men väldigt tydlig, förutom i den täta granskogen. Det fanns många snitslar, vilket var bra, men nästa år bör man kanske välja en annan färg, som syns bättre.
 
Sv: vilken grej...Vilka var där? Hingsten grande ox?

Jag har ett sto efter Grande och det finns ett till i Växjö. Bägge går distans! Kontakta Emma, jag tror hon står i telefonkatalogen...
 
Grande Ox

Jag vet lite om Grande då en nära vän till mig äger hans mamma.. Gramma e. Mamluk u. Overlook Gail
Känner inte till Emma så mkt men vet att hon har en till avkomma efter Gramma.. Vi har bla en hel syster till Grande (160cm hög!) Jag har sett Gramma föda tre hingstar, bla föddes ett hingstföl i onsdags e. Gimmick.. Ett jätte fint och korrekt föl!!
Om du undrar något är det bara att fråga så ska jag försöka svara.. :banana:
 

Liknande trådar

Trav Tänkte roa er med en följetong om en ganska originell häst.. 4-årigt sto, inköpt för slaktpriset, osedd långt uppifrån. Enligt...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
9 631
Senast: ghost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp