Bukefalos 28 år!

Vilken "ica kattmat" är bäst?

Piek

Trådstartare
Kattmaten har gått åt snabbare än planerat och jag har ingen möjlighet att ta mig till stan fören i slutet på veckan så jag måste köpa nått på ica tillfälligt. Men vad ska man köpa som inte bara är skit?
I vanliga fall äter hon Eukanubas torrfoder och det är väl torrfoder som funkar bäst då hon sällan äter upp på en gång och blötmaten blir så äcklig när den får ligga. Hon är lite för smal så vill att hon ska kunna ha fri tillgång.
 
Sv: Vilken "ica kattmat" är bäst?

Vår katt får mat som köps på Coop. Hon får bara Mjau blötmat och har blivit enormt(!) mycket bättre på alla sätt efter att vi började med det fodret. Det innehåller bara kött och vitaminer osv, inget dumt spannmål som i princip allt annat innehåller.
 
Sv: Vilken "ica kattmat" är bäst?

Den enda ica-mat som vår torrfoderjunkie behagar äta är Perfect fit (In home i hans fall, men han behöver hålla nere vikten). I vanliga fall äter han Royal Canin.
 
Sv: Vilken "ica kattmat" är bäst?

Vi köper bara Maju´s mat, både i torrfoder och i blöt mat då de får både och :)
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag var till affären idag och skulle handla kattmat. Jag köper storpack av den maten och det var slut i affären. Tyvärr känner jag inte...
2
Svar
30
· Visningar
2 381
Senast: Wille
·
Hästvård Har en så frustrerande situation hemma.. Jag bor på landet. Har byggt ett eget litet stall med 2 boxar. Har en stor hage med stor...
2
Svar
29
· Visningar
4 244
Senast: Fiorano
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg, men jag hopps att ni orkar läsa och svara på mina frågor i slutet. Igår fick jag domen, utmattningssyndrom...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
14 973
Senast: Trott
·
Övr. Katt Nya kattungen kommer hem 6/9. Hon ska ju självklart äta kattungemat. Uppfödaren har sagt att hon mest äter blötmat. Jag är mest van med...
Svar
5
· Visningar
1 834
Senast: Lager
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp