Vilket babyskydd är bäst

Sv: Vilket babyskydd är bäst

Vi kommer använda ett brio primo med bas. Det verkar lätt och smidigt :)
 
Sv: Vilket babyskydd är bäst

Vi har ett mxi-cosi cabriofix. Jättenöjda med det, när bebisen är nyfödd använder man ett inlägg i det och sen när man tar bort det är det gott om plats. Våran 2-åring får forfarande plats på bredden (men är lite för lång).
Inte så farligt tungt heller trots att det är stort, jag orkar bära dottern som väger 8,3 kg i det korta stäckor. Får alltid väldigt bra resultat i tester. Största nackdelen med det var nog priset.

Hade vi bott i Sverige hade jag nog ändå valt ett Brio Primo, för då hade vi nog bytt till nästa stol tidigare.
 
Sv: Vilket babyskydd är bäst

kl

Vi hade Brio Primo med bas.
Det bästa var att den var lätt att bära, men främst att vi kunde klicka fast den på vagnschassit. Det var GULD värt, då hon var tung som liten och hade aldrig orkat bära henne från tex garaget till huset varje dag.
Och en bas känns nästan som ett måste om man vet att man ska ta med sig stolen ofta.
Smidigt då barnet sover och man bara kan klicka ur snabbt och så sätta på vagnschassit och rulla vidare :D

Chelsea var en knubbig bebis, och ja det blev kanske lite trångt tillslut, men inte så det blev jobbigt. Vi bytte dessutom till en bakåtvänd stol runt 7 mån, då kunde hon sitta bra. Lite ovant i början, men sen var det toppen med en rymligare stol kände hon ;)
 

Liknande trådar

Småbarn Vi letar andra babyskydd till våra arvingar. Med insikt om att de allra flesta bara har erfarenhet av just den enda produkt de själva...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 544
Senast: Manji
·
Övr. Barn Lägger tråden här för jag vet att många fortfarande behöver ha med sig ombyte och blöjor till barnen. Jag söker en väska helst på hjul...
Svar
10
· Visningar
510
Senast: turbofling
·
Kläder & Bli fin Jag vill införskaffa någon slags kortbyxa/cykelbyxa att ha under kjol och klänning nu under sommaren. Vilka är bäst? Jag vill nog inte...
Svar
18
· Visningar
568
Senast: lizzie
·
Hästvård Hästen ska medicineras med Equisolon i en månad och jag klurar på hur det bäst ska ske... Är det någon som har erfarenhet av vad/hur...
Svar
6
· Visningar
372
Senast: Corax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp