Bukefalos 28 år!

Vilket djur passar buren till?

F

Fjunet

Jag har fått hem en ny bur tillsammans med min nya undulat. Jag har ingen användning av den, så nu tänkte jag sälja den. Jag vill inte sälja den till någon som ska ha fåglar i den, för den är på tok för liten för det. Nu tänkte jag fråga er om den kanske är lämplig för något smådjur.
Längd: 45 cm Bredd: 30 cm Höjd: 52 cm

Tack :bow:
 
Du kan ju sälja den som transportbur åt tex undulat eller zebrafinkar...eller nått
 
Sant, men jag är paranoid och tror att säljarna kommer att ljuga mig rakt upp i ansiktet och använda den som en permanent bur.
 
bra av dig att du tar ansvar för din bur, inte många som gör! har dock ej förslag på avd för djur som passar på det utrymet. tycker de flesta djur stängs in på för små utrymen.
 
Förresten, hamster kanske? Dessutom större än hamterburar, det blir en glad hamster som får bo där i sådana fall :D
 
De ska väl inte bo i höga burar? De ska väl bo "på längden"?
 
Som jag har fattat det gillar de att klättra. Och 40(?)*30 cm är ändå större yta än en del av burarna man kan köpa iaf. De flesta gallerburarna ligger väl på typ 35 på längsta sidan om inte jag har fel på ögonmåttet :confused: Och sen 20-nånting, hua :crazy: Dunaburarna är ju större men då är det ju luften som kan bli dålig :(
 
Det beror ju på hur glest det är, vilket hon inte har skrivit. Men jag har väldigt svårt att tro att en sån liten bur skulle ha stora mellanrum.
 
Haha, jadu. Säg det ;) Om du vill så kan jag komma upp fraktkostnaden?
 
Ingen ide. Frakt är väl svindyrt för burar, blir ju billigare att bara gå direkt till djuraffären :p Håller ändå på sparar till en bur där :D Eller ja, försöker spara :angel:
 
Ja, det kanske det är? Den väger iofs inget och den vore din för en hundring.
 
Ja sen är det ju frakten. Tar ju plats också :(
Fick precis reda på att mamma ska köpa större fågelbur så jag ska få låna hennes. Perfekt, den passar perfekt ovanpå akvariet hos de nya grabbarna :idea: Så då kan de ha fågelbad också. Perfa perfa :banana:
 

Liknande trådar

Utrustning Jag har lyckats igen, att köpa en ponny med svårt sadelläge. Rak och rund rygg med ordentlig bredd över mankens bas, men med hög manke...
Svar
4
· Visningar
892
Kläder & Bli fin Jag letar efter en feminin partyklänning. Och då menar jag inte med en massa volanger och småblommor, utan liksom en kvinnlig klänning...
2
Svar
29
· Visningar
3 877
Senast: Pilot
·
L
Hundavel & Ras Hej! Endel kanske vet att jag har några favorit raser redan som jag nog skulle välja om jag skulle skaffa en egen hund. Men jag tänkte...
Svar
19
· Visningar
2 826
Senast: NOC14
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 170
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Magsjuk hund
  • Jaktgolden eller jaktlabrador?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp