Vilket forum ska det skrivas på egentligen?

movi

Trådstartare
Diverse frågor om ärter, äpplen, plommon och div annat ätbart ligger under Hem&Hobby, men den om kantareller ligger på Senior :confused:

Hur och vad avgör om det ätbara ska ligga här eller där, hit eller dit?

Verkar ologiskt att ha det på två forum!
 
Sv: Vilket forum ska det skrivas på egentligen?

Svamp kan även gå som sjukdom och då blir det Senior.

Är du hjälpt av det svaret?:laugh:
 
Sv: Vilket forum ska det skrivas på egentligen?

Är väl bara att triangla den om kantareller då så de flyttar den till Hem o hobby...
 
Sv: Vilket forum ska det skrivas på egentligen?

Diverse frågor om ärter, äpplen, plommon och div annat ätbart ligger under Hem&Hobby, men den om kantareller ligger på Senior :confused:

Hur och vad avgör om det ätbara ska ligga här eller där, hit eller dit?

Verkar ologiskt att ha det på två forum!

Ibland finns det inget bra svar, var glad för att allt i livet (och därmed på Buke) inte går att entydigt kategorisera.
 
Sv: Vilket forum ska det skrivas på egentligen?

Var tusan sitter nu den där gilla-knappen när man behöver den..? :D Skämt åsido så tycker jag det är en bra idé! Underforum till hem och hobby kanske? Finns så många recepttrådar och vad-har-du-ätit-idag som skulle kunna flytta in där.
 
Sv: Vilket forum ska det skrivas på egentligen?

Var tusan sitter nu den där gilla-knappen när man behöver den..? :D Skämt åsido så tycker jag det är en bra idé! Underforum till hem och hobby kanske? Finns så många recepttrådar och vad-har-du-ätit-idag som skulle kunna flytta in där.

Gillaknappen finns om du använder google chome med facebooks plugin, då delas det du gillar på facebook. :D

Men till saken, så har jag funderat ett par varv till. Jag vill nog inte ha separat matforum, allra minst vill jag ha det under hem & hobby.
Där kommer dammråttorna att äta upp maten.

Jag kommer nog alltid vara kvar på senior, där det är aktivitet. Och försvinner matfrågorna därifrån, så...tja...blir det ett minus för senior dårå.

Sorry!
 
Sv: Vilket forum ska det skrivas på egentligen?

Det kan gärna vara på Senior, men som det är nu så är det på både Senior och Hem&Hobby!

Skulle jag skriva om katter på Hund, så blev min tråd flyttad, men det är helt ok att använda två forum till "ätbart" :confused:
 
Sv: Vilket forum ska det skrivas på egentligen?

fast att en kattfråga på hund blir flyttad till katt är väl inte så konstigt.
medan en matfråga likagärna kan tillhöra både senior och H&H (eller varför inte på ÄU eller U också?). På samma sätt som en fråga om utfodring av avelsston skulle kunna höra hemma både på avel och foder. Och en fråga om hoppsadlar kan diskuteras på både utrustningssidan och under hoppning.
Det är inte alltid så lätt att dra en linje för vad som ska vara på vilken sida.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 331
Senast: Hedinn
·
  • Artikel
Dagbok Nu har jag jobbat på mitt jobb i två månader. Frågan är om jag har lärt mig så mycket som jag borde ha gjort eller för lite? Jag vet...
Svar
1
· Visningar
1 361
Senast: Enya
·
Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
29 186
Senast: Elendil
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 806
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp