Vilket husdjur ska jag välja- drake eller enhörning

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och angående vingklippta drakar. Finns det inte en EU-förordning som förbjuder det? Tror den kom för något år sen

Det borde ju finnas det. Annars kanske vi ska kolla med de partierna som deltar i EU-valet vad deras ståndpunkt i frågan är? Lemlästa drakar hit och dit är ju fruktansvärt! :mad:
 
Det finns inga miniatyrenhorningar (jag vill ha ned horn, inget hörn)? Som typ en amerikansk miniatyr?
 
Tror du tänker på förstadiet? De där som inte riktigt kommit så långt i utvecklingen än.
Unicorn.jpg

Men... Är det inte den vi pratat om hela tiden?

PS söt häst :)
 
Det finns inga miniatyrenhorningar (jag vill ha ned horn, inget hörn)? Som typ en amerikansk miniatyr?
Nej, de små är fejk. Eller föl. Grejen är ju att de har hornet för att kunna borra det in i hjärtat på människor som saknar respekt, hur ska de göra det på en vuxen människa om de bara når dem upp till knäna?
 
Nej, de små är fejk. Eller föl. Grejen är ju att de har hornet för att kunna borra det in i hjärtat på människor som saknar respekt, hur ska de göra det på en vuxen människa om de bara når dem upp till knäna?
Men är en fejk så dålig då? Är det typ som en korsningshund köpt på blocket? Eller ännu sämre? Hur länge är de föl? Är det föl länge kan jag tänka med en sån.
 
@athena_arabians Nej alltså, då blir man nästan som oskuld. Man förvirrar enhörningen då och det blir lättare att tämja den.

Och jag håller med, vi måste få politikerna att ta ansvar i frågan om vingklippning! Jag trodde det kom en förordning samtidigt som antibiotikaanvändningen begränsades, men det kanske bara var ett förslag.

@Hedinn Det har kommit en mindre modell anpassad för korta, respektlösa människor
 
@Hedinn Jaa, och det finns såna som avlar mot kortare nosar också.. Personligen tycker jag inte om det, men det blir vanligare och vanligare. Snart kommer det säkert komma en massa undantag i försäkringarna, sån avel ger ju massor av hälsoproblem..

@Pigalle Oj! Fast den är ju lite svår att ha hemma i lägenheten..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Hage
  • När fan slutar jag ramla av?

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp