Vilket husdjur ska jag välja- drake eller enhörning

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stackars dig som är så ensam att jag och @Mammas är dina enda goodreadsvänner! :( Det måste vara ett tufft och ensamt liv :cry:




:D :D

Ja jag vet :(

Mig borde du hitta om du går via länken till mina bokhyllor i mitt inlägg ovan :). Annars heter jag Catriona på Goodreads och är en rödhätta med glasögon...:D

Done :D

@Wingates menade kyssas på enhörning, men toralf lät ju... intressant! Gärna! :D

@Blacksmithfarm jag kör en del gruppläsningar och buddyreads på goodreads, det är jätteroligt! :)

Eragon #2 ofc! ;)

Eller 3 efter torulf kanske. :angel: ;)

Ja, men jag har ju typ knappt startat en egen tråd förut - det är läskigt:nailbiting:
 
Känns frestande att råka låsa tråden när ni alla ligger och trynar. Jag menar, efter tre timmars sömn så tvingade förkylningen upp mig - det fattar ju vem som helst att en mobberator inte kan funka perfekt under sådana förhållanden! Så himla lätt att råka drabbas av "för tidig trådlåsning"... :angel:
 
Känns frestande att råka låsa tråden när ni alla ligger och trynar. Jag menar, efter tre timmars sömn så tvingade förkylningen upp mig - det fattar ju vem som helst att en mobberator inte kan funka perfekt under sådana förhållanden! Så himla lätt att råka drabbas av "för tidig trådlåsning"... :angel:
Nooooo! Det får inte hända :o
Kan man muta dig på något sätt?
 
Känns frestande att råka låsa tråden när ni alla ligger och trynar. Jag menar, efter tre timmars sömn så tvingade förkylningen upp mig - det fattar ju vem som helst att en mobberator inte kan funka perfekt under sådana förhållanden! Så himla lätt att råka drabbas av "för tidig trådlåsning"... :angel:
Du skulle kunna sätta den på avvaktande under dagen så den inte rasar iväg i inlägg under tiden jag är borta i dag, dagens äventyr var tydligen utan mobiltäckning enligt de som var på plats igår...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kön kattungar 4st
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp