Vilket husdjur ska jag välja- drake eller enhörning

Status
Stängd för vidare inlägg.
Känns frestande att råka låsa tråden när ni alla ligger och trynar. Jag menar, efter tre timmars sömn så tvingade förkylningen upp mig - det fattar ju vem som helst att en mobberator inte kan funka perfekt under sådana förhållanden! Så himla lätt att råka drabbas av "för tidig trådlåsning"... :angel:

Oh noes! :nailbiting:
 
För att den här tråden BEHÖVER det - en bild på en realdoll:

Real-Doll.jpg
 
Ot (om det går i en såhär tråd...)

Nästa tråd skulle kunna heta Ängel eller Demon?
Både urspårat och bokrelaterat på samma gång :p

Ps hyllar er som regelbundet skriver inlägg från mobilen :Bow:
Blir smått tokig båtar av detta korta...
 
Idag sitter jag hundvakt åt åtta dalmatiner, inkl. mina egna två., utifall att nån vill veta vad Barret gör på lediga fredagar. Andra kanske går ut och fikar eller shoppar, eller bara slappar. Men inte Barret. Hon har galna pricksjukan :)
 
Känns frestande att råka låsa tråden när ni alla ligger och trynar. Jag menar, efter tre timmars sömn så tvingade förkylningen upp mig - det fattar ju vem som helst att en mobberator inte kan funka perfekt under sådana förhållanden! Så himla lätt att råka drabbas av "för tidig trådlåsning"... :angel:

Finns det något botemedel mot "för tidig trådlåsning" :( Kanske kan du starta en anonym tråd här på s under relationsprefixet så att du kan få lite hjälp? Det verkar himla tråkigt för alla inblandade om du alltid skulle drabbas av "för tidig trådlåsning".
 
Fy skäms @Mammas, gå och skrämma @bumpo så mycket med ovan bild att sömnen påverkas! Det var nog något av det mest läskiga jag har sett, den där dockan... Hittade förresten hennes pojkvän,
tumblr_mjlfvwws8E1s8q9e5o1_500.png

Alltså RealDolls är sjuuukt läskiga. Jag vet att man ska vara öppensinnnad och att alla blir lyckliga på sitt sätt, men vetskapen om att folk har dessa som partners väcker creeps i mig. Sedan är det väl bra att de som kanske inte hade fått träfa någon annars (pga sunkiga värderingar säger cynisten i mig) har någon i sitt liv, en ändå, läskigt på något vis.
 
Idag sitter jag hundvakt åt åtta dalmatiner, inkl. mina egna två., utifall att nån vill veta vad Barret gör på lediga fredagar. Andra kanske går ut och fikar eller shoppar, eller bara slappar. Men inte Barret. Hon har galna pricksjukan :)

Läste fel först, läste att du skulle gå ut och fika, funderade på hur det skulle gå till med åtta dalmartiners i släptåg. :p
 
Läste fel först, läste att du skulle gå ut och fika, funderade på hur det skulle gå till med åtta dalmartiners i släptåg. :p
Det hade varit lite för mycket spänning i vardagen... Voj, bara tanken ger mig lust att sträcka mig efter Valium. Nä, jag stannar här på verandan, i 20+ grader och jobbar på färgen medan hundarna sköter sig själv. Lugnast för alla inblandade :)
 
Det hade varit lite för mycket spänning i vardagen... Voj, bara tanken ger mig lust att sträcka mig efter Valium. Nä, jag stannar här på verandan, i 20+ grader och jobbar på färgen medan hundarna sköter sig själv. Lugnast för alla inblandade :)

Oj, det låter som en jobbig fredag! :down:

;)


Jag har mulet.... FUSK!!!
 
Alltså RealDolls är sjuuukt läskiga. Jag vet att man ska vara öppensinnnad och att alla blir lyckliga på sitt sätt, men vetskapen om att folk har dessa som partners väcker creeps i mig. Sedan är det väl bra att de som kanske inte hade fått träfa någon annars (pga sunkiga värderingar säger cynisten i mig) har någon i sitt liv, en ändå, läskigt på något vis.

Ska du säga som ligger med Tvarnier!!! :eek: :D :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att bjuda någon?
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Bra hörlurar

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp