Bukefalos 28 år!

vilket nummer på skylten??

Status
Stängd för vidare inlägg.
M

mysis

Kom på att jag inte vet vilket nummer jag ska ha på min nummerskylt. Ska jag ha startnumret eller hästnumret. Om man har startnumret måste man ju byta nummer till nästa klass. Om man har hästnumret är det ju samma på hela tävlingen. Vilket ska man ha?? Snabba svar tack för det är på torsdag det gäller...:d
 
Sv: vilket nummer på skylten??

Du ska ha hästnumret. Glöm inte att du måste ha nummerlappen på så fort du tar ut hästen ur släpet, annars kan du få böter.
 
Sv: vilket nummer på skylten??

apocalypse skrev:
Du ska ha hästnumret. Glöm inte att du måste ha nummerlappen på så fort du tar ut hästen ur släpet, annars kan du få böter.

Tack för svaret, men det är väl klart att jag inte får böter om jag inte har det. De börjar ju med en tillsägelse först såklart.
 
Sv: vilket nummer på skylten??

Det ska man inte vara så säker på, sist jag var på tävling var det en som fick böta...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa HJÄLP - ÄR DET NÅGON SOM VARIT MED OM NÅGOT LIKNANDE MED HUND?? VETERINÄREN HITTAR INGET SVAR! För 2 månader sen Blöder från urinröret...
Svar
1
· Visningar
519
Senast: Lyan
·
Hästhantering I måndags skoddes min häst, han fick då snösulor. Samma kväll märker jag att han är spänd och markerar på VF. Vid förra skoningen fick...
Svar
13
· Visningar
1 553
Senast: Meglio
·
Dressyr HELT teoretiskt resonemang med några konstiga funderingar 😀 Och kasta in era tankar med, hur ni tror det ser ut, upplevs och är. Man...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
11 807
Senast: Jeps
·
Hemmet Jag misstänker att min Google Nest wifi-router har problem. Wifit går av och på hela tiden random långa stunder. Än så länge verkar...
Svar
4
· Visningar
544

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp