vill att du ska vara hos mig

S

swanpis

Murpe finns inte.

igår var allt så bra, vi satt på gungan och tittade ut över havet, ha låter superklyschigt med det var så mysigt, han borrade in huvudet i mitt armveck i säkert en halvtimme. allt var så bra, han var glad jag var glad. kom ihåg att jag plockade en massa högt gräs men tänkte att jag skulle spara lite så att jag kunde ge honom imorgon också.

mamma kom in gråtandes nu på morgonen och sade att han hade blivit uppäten

jag vet inte vad jag ska göra, vill bara sjunka genom jorden och försvinna.
förstår inte varför sorgen är så stor, han var ju så liten.

jag älskar dig murpe, tårarna vill inte sluta rinna.


men det gör ont att inte kunna krama om honom , jag vill bara plocka upp honom och bara, jag vet inte...

jag hoppas han inte hade ont och att han dog snabbt, men jag hade velat vara där och trösta honom

om det finns en gud så ska han få något stort och taggigt uppsparkat i röven.


älskar, älskade, älskat dig murpe :heart



MVh Freddie:bump:
 
Sv: vill att du ska vara hos mig

Beklagar :cry:

Det är alltid fruktansvärt att mista en vän, liten som stor.
Hoppas också han slapp lida.

Tröstkramar!
 
Sv: vill att du ska vara hos mig

Men shit vad hemskt, stackars kanin. :( Jättetråkigt för dig också såklart, var kanske inte precis vad du hade räknat med. Har ni nån idé om vad det var för djur som gett sig på honom?
*tröstkram*
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 859
Senast: jemeni
·
Relationer Hej, jag är helt ny på forumet som jag hittade av en slump. Verkar vara en trevlig stämning med ärliga människor. I försök om att hålla...
8 9 10
Svar
199
· Visningar
21 424
Senast: Inte_Ung
·
  • Artikel
Dagbok Har inte sovit en blund på hela natten. Ligger fortfarande och skakar och spänner mig så fort jag inte aktivt tänker på att slappna av...
2
Svar
23
· Visningar
2 206
Senast: Nevermind
·
Relationer Hej Buke.. Anonymt nick för ja, privata grejer och så. Frågorna: Hur vet jag att jag inte vill ha barn? Hur gör man för att avsluta ett...
2 3
Svar
55
· Visningar
9 947
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Uppdateringstråd 29
  • Airtags, selar etc

Hästrelaterat

  • Vad gör halvblodsägare?
  • Ridskoleryttare
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp