Bukefalos 28 år!

Vill ha en till bebis....

A

allessa

blir galen!!!!
Maken vill oxå.
Då frågar ni väl er vad som hindrar oss?
Jo, min usla sjukdom....
Jag blir verkligen rasande och ledsen....
Jag är en sån person som måste ha något att se fram emot för att må bra.
Nu ska jag plugga i två år (till något som jag egentligen inte ens vill bli = trååååkigt).
Min sjukdom gör att jag har svårt att röra mig, får inte rida, inte motionera, inte äta det jag vill. Har svårt att sova och är därför trött jämt, vilket gör att jag blir grinig. Dessutom har jag börjat gå upp i vikt, vilket jag får panik över, jag vill INTE väga över 52 kg...och är nu uppe i 57....slutar äta tror jag... :devil:
Jag försöker vara glad och snäll för makens och barnens skull, men det är svårt....
Vill bara dra täcket över huvudet och gråta....
Nu ska jag dessutom börja äta starkare mediciner och måste åka in och ta blodprov en gång i veckan....suck....
Vill bli frisk och glad, jag vill kunna ta ett par glas vin (får inte dricka alkohol för medicinen) och känna mig sexig och snygg, känner mig bara fet och ful och trött och grinig. BLÄ!!

:devil: :cry:
 
Sv: Vill ha en till bebis....

Låter inget vidare alls! Vad är det för sjukdom? Är det något kroniskt? Och varför pluggar du till nåt du inte vill bli?
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 248
Senast: gulakatten
·
Övr. Barn Pojken fyllde 5 år idag och vi hade släktingar över på kalas. Vi satt ute på altanen och skulle precis börja äta när hans faster får ett...
Svar
6
· Visningar
1 424
Senast: Pengy
·
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 794
Senast: sjoberga
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 080
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad nynnar ni på?
  • Stänger du toalettlocket?
  • Att reda upp livet

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp