Vill ha fler bilder

C

carina 58

Hej. Jag har fyllt min bildkvot eller vad det nu heter. Kan jag göra nåt för att få nytt eller måste man vänta till bilderna inte finns kvar på bildgalleriet? Snälla ni, hjälp mig:confused: :bow:
 
Sv: Vill ha fler bilder

Eller så laddar man upp bilderna på ett ställe där alla frå plats.
 
Sv: Vill ha fler bilder

Vad menar du med att ladda upp där alla får plats? Nu har jag tagit bort alla utom en bild men det lyser rött och visar att jag inte har plats för fler bilder.:confused:
 
Sv: Vill ha fler bilder

typ pixbox :angel: o om du vill att bukare ska se så länka albumet nånstans :angel:
 
Sv: Vill ha fler bilder

På pixbox har jag ju album, men det går väl inte att använda dom till bildgalleriet.:confused:
 
Sv: Vill ha fler bilder

Nu fick jag till det hade bara plockat bort bilderna från favoriter och inte varit in på verktygsgrejen och ändrat där.:o
 
Sv: Vill ha fler bilder

näpp de göre inte men om du vill att folk ska se dom lite mer "oviktiga" bilderna så... :p
 

Liknande trådar

Tjatter Hur sparar ni era bilder som är viktiga för er? Brukar ni framkalla bilder? Gör ni fotoböcker eller beställer ni andra fotoprodukter? I...
Svar
3
· Visningar
381
Tjatter Hej någon mer än jag som roar sig ibland med att göra ai-bilder? Tänkte det kunde vara kul att dela med sig lite av det och se andras...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 479
Senast: cili
·
  • Artikel
Dagbok Hej! Jag tänkte köra ett nytt upplägg i form av en bloggliknade dagbok. :D Jag kan börja med att presentera mig själv. Jag heter...
Svar
9
· Visningar
1 851
Senast: Morces
·
Hästmänniskan Hej… jag heter Alicia och har ridit i 5,5 år och jag vill ha en egen häst och jag vet att det är dyrt,mycket tid, osv men jag vill ändå...
2
Svar
21
· Visningar
2 668
Senast: Ise
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Hage
  • När fan slutar jag ramla av?

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp