Vill ha tips på vattenrenare

marieka

Trådstartare
Bor i lägenhet med mycket kalk i vattnet och behöver tips på ett billigt men bra filter att montera i duschen. Håret är katastrof, det är strävt, livlöst och rasar av i drivor. Blää. Har googlat men blir inte mycket klokare. :cautious:
 
Jag hade nog kontaktat en rörläggare, det är en djungel och inte lönt att slänga pengar på något som inte fungerar. Finns ju en uppsjö billiga varianter på marknaden, men frågan är också hur pass mycket kalk ni har.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag har googlat lite, men blir inte riktigt klok på vad man skall tänka på, så tänkte buke är ju experter på allt. ;) sambon och jag...
Svar
15
· Visningar
626
Fordon Vi har flyttat från lägenhet till hus en bit från kommunikationer och inser att vi skulle behöva en andrabil. Dels för att inte bli...
2
Svar
21
· Visningar
768
Senast: Fetaost
·
Fordon När leasingen min bil går ut är planen att jag och sambon ska köpa en bil gemensamt. Nu har vi varsin men eftersom han har företagsbil...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
4 411
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 288
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp