Bukefalos 28 år!

Vill inte ta napp

Sv: Vill inte ta napp

Hon blir inte arg eller ledsen så det är nog som du säger att hon använder fel teknik eftersom hon puttar ut den med tungan.

Vi tränar på :laugh:
 
Sv: Vill inte ta napp

Vi väntade också med napp och han vägrade först ta den när vi provade. Han sög som en tok på mitt finger!

Sen fick vi tipset att prova MAMs nappar, men från 4 mån och det funkade! Nu har han napp när han ska sova o är ledsen
 
Sv: Vill inte ta napp

*kl*

Theo är inte heller särskilt förtjust i napp. Vi har några olika modeller men det är ingen som är bättre än någon annan. Han kommer nog bli en tum-sugare... Han suger jättemycket på handen och har lyckats få in tummen ett par gånger. Jag skulle hellre vilja att han tog nappen, men det är väl inte mycket att göra åt!
 

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
8 470
Senast: Juli0a
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 135
Senast: Sasse
·
Relationer Hej! Jag är mitt i att gå igenom ett breakup, har precis nått cirka fem veckor. Det går väldigt upp och ner, ibland känner jag mig glad...
2 3
Svar
41
· Visningar
8 691
Senast: Ramona
·
Katthälsa Hej! Till en början vill jag säg att veterinär naturligtvis är inkopplad och varit hela tiden :) Men just nu verkar de inte kunna göra...
Svar
18
· Visningar
1 969
Senast: hoppsann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp