Vill så gärna visa bilder...

Fodong

Trådstartare
Nu har jag lagt upp bilder på min knasiga vovve. Detta är första gången jag har haft möjligheten att visa upp honom på Buke :banana: Söting va? :love:
IMG_1314.jpg
IMG_1280.jpg
 
Sv: Vill så gärna visa bilder...

Jag är stolt både att jag lyckats lägga ut bilder och att jag lyckats ta bra bilder på honom. När man säger åt honom att vara stilla och tar upp kameran så ser han ut som om man tänkte döda honom :o
 
Sv: Vill så gärna visa bilder...

Gud så söt tax! :love:
När jag gick i lågstadiet hade våran vaktmästare på skolan just en sån tax som jag gick ut med ibland, han hette Frisco å va helt galen
 
Sv: Vill så gärna visa bilder...

Cronis skrev:
Gud så söt tax! :love:
När jag gick i lågstadiet hade våran vaktmästare på skolan just en sån tax som jag gick ut med ibland, han hette Frisco å va helt galen

Min heter Turre, men annars passar beskrivningen rätt bra på honom oxå... :D
 
Sv: Vill så gärna visa bilder...

åhhh va kul med en tax på forumet.. måste bara få visa åran också då :o :D :love:

Pysen heter han 9 år
pysen.bmp
 
Senast ändrad:
Sv: Vill så gärna visa bilder...

Åhhh, en likadan :love:
Synd att bilden är så pass mörk, man ser inte riktigt hur han ser ut i ansiktet :(
 
Sv: Vill så gärna visa bilder...

Naw vilken liten söt :love: ! Hade en sådan när jag var liten, men den blev påkörd :cry: .
 
Sv: Vill så gärna visa bilder...

LadyLusifer skrev:
åhhh va kul med en tax på forumet.. måste bara få visa våran också då :o :D :love:
... och här är en till. Visserligen strävhårig men ändå. Mira 11 år :love:
 
Sv: Vill så gärna visa bilder...

En tax :love:
Man ser dom alldeles för sällan.
Vi hade en strävhårig när jag var liten. Köpte den som 2,5 årig från en hundgård.
Dom skulle haft honom som avelshanne men han bara grävde sig ur inhängnaden.
 
Sv: Vill så gärna visa bilder...

taxar är verkligen härliga hundar! när jag blir "stor" ska jag också ha en tax, fast korthårig black & tan.
 
Sv: Vill så gärna visa bilder...

Jag gillar också taxar :banana: och min är galen :eek: Hans energi tar aldrig slut, han är jätterolig! :)
 
Sv: Vill så gärna visa bilder...

Nytt försök med bilden på Mira. Hoppas att det funkar :)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är supernyfiken på vilket intryck människor får av olika hundar Hur brukar din hund oftast beskrivas av folk den möter? 1. Vad är...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 207
Senast: Roheryn
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
991
Senast: Viva
·
  • Artikel
Dagbok Jag älskar Bella, hon är en jätterolig hund! Men jag saknar så extremt mycket att ha ett litet plåster som hela tiden är med mig...
Svar
5
· Visningar
384
Senast: Lyan
·
Övr. Hund Hej! I år är året då det äntligen kanske blir en hund! 33 år av väntan för min del... Har haft corgi och golden innan men det har varit...
2
Svar
34
· Visningar
2 233
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp