Bukefalos 28 år!

vill se bilder på era älsklingar!

N

nemi_baby

jag är katt och hundmänniska! men eftersom att vi är inne på katt nu, så skulle det vara kul om folk kunde lägga in bilder på sina sötisar! berätta gärna lite om dom!
 
Sv: vill se bilder på era älsklingar!

okej, jag börjar för att bryta isen!

detta är en bild på min "bebis" bella! hon är född midsommar 2003. hon är huskatt, troligtvis blandad med norsk skogkatt. med bella måste man ha ett stort tålamod... hon har 3 fina ungar. tyvärr så bor dom inte hos oss.
denna bild är länkad
http://album.lunarstorm.se/FullSize/630/{630072BD-F06D-4E9F-B84D-2D87A7B7CB6B}.jpg

%7BF5C69162-4798-42D3-941B-00DC1BE6021F%7D.jpg


den andre bilden är på en av hennes söner som bodde hos oss. sirius black. född den 2 juli 2004. tyvärr så är "lille" sirius försvunnen sen oktober 2005....
 
Sv: vill se bilder på era älsklingar!

Här är min katt Baltazar. Han är en stallkatt på 3 år.

 
Sv: vill se bilder på era älsklingar!

så fina kissar!
 
Sv: vill se bilder på era älsklingar!

DSC00013.jpg



DSC00026.jpg



DSC00045.jpg


Detta är min söta Tindra. Jag hämtade henne från katthemmet och efter hembesö så blev hon officiellt min! Hon är mitt lilla hjärta. Lite busig men oftast snäll, speciellt när hon får sova jämte mattes näsa....:love: :love:
 
Sv: vill se bilder på era älsklingar!

Kompiis ( svartvit) och Sol (vit). Kompiis är hittekatt född hösten 98. Sol är född 02.
katterna.jpg


Smilla född 03. Perserkorsning.
IMG_0014smilla.jpg


Smokie född 03 Chinchillaperser.
IMG_0012.jpg


Kompiis och Smillas bebbar. 5 veckor gamla.
IMG_0006unge.jpg

IMG_0002bebbar.jpg
 
Sv: vill se bilder på era älsklingar!

Mina 2.

S*Iliadens Yoga, svartvit Brittisk Korthår. Född 23 juni 2000. Pappa heter GIC Proco van Diaspora, mamma heter S*Bergholmens Berenice.
Yoga är en underbar katt, snäll, gosig, pratig och lekfull. Dock har hon fått vissa "lynnesproblem" av p-piller så hon är lite speciell i pressade situationer. Men hemma är hon helt underbar.
Kastrerad efter en kull.

yoga1.jpg


S*Lisuanto's Abiding Addiction, lila Brittisk Korthår. Född 4 december 2003. Pappa heter CH S*Karl Johan's Damien och mamma är ovanstående Yoga.
Abbie har allt jag sökte hos en britt. Hon är rastypisk (lite lång dock), genomsnäll, pratar mycket och leker massor med sin mamma.
Föddes i garberoben tidig eftermiddag när jag sov, så jag missade tyvärr hennes födelse och fick nöja mig med syster och bror. Behöll Abbie för avel, men sen visade hon sig ha en ärftlig defekt (patellaluxation) som man inte vet arvsgången på, så nu är hon också kastrat.

abbie3.jpg
 
Sv: vill se bilder på era älsklingar!

Ickapeltz skrev:
DSC00013.jpg



DSC00026.jpg



DSC00045.jpg


Detta är min söta Tindra. Jag hämtade henne från katthemmet och efter hembesö så blev hon officiellt min! Hon är mitt lilla hjärta. Lite busig men oftast snäll, speciellt när hon får sova jämte mattes näsa....:love: :love:

hihi okej... så bra att hon fick ett gott hem då
 
Sv: vill se bilder på era älsklingar!

dannilall skrev:
Kompiis ( svartvit) och Sol (vit). Kompiis är hittekatt född hösten 98. Sol är född 02.
katterna.jpg


Smilla född 03. Perserkorsning.
IMG_0014smilla.jpg


Smokie född 03 Chinchillaperser.
IMG_0012.jpg


Kompiis och Smillas bebbar. 5 veckor gamla.
IMG_0006unge.jpg

IMG_0002bebbar.jpg


så fina bebbar!!
 
Sv: vill se bilder på era älsklingar!

MissFideli skrev:
Mina 2.

S*Iliadens Yoga, svartvit Brittisk Korthår. Född 23 juni 2000. Pappa heter GIC Proco van Diaspora, mamma heter S*Bergholmens Berenice.
Yoga är en underbar katt, snäll, gosig, pratig och lekfull. Dock har hon fått vissa "lynnesproblem" av p-piller så hon är lite speciell i pressade situationer. Men hemma är hon helt underbar.
Kastrerad efter en kull.

yoga1.jpg


S*Lisuanto's Abiding Addiction, lila Brittisk Korthår. Född 4 december 2003. Pappa heter CH S*Karl Johan's Damien och mamma är ovanstående Yoga.
Abbie har allt jag sökte hos en britt. Hon är rastypisk (lite lång dock), genomsnäll, pratar mycket och leker massor med sin mamma.
Föddes i garberoben tidig eftermiddag när jag sov, så jag missade tyvärr hennes födelse och fick nöja mig med syster och bror. Behöll Abbie för avel, men sen visade hon sig ha en ärftlig defekt (patellaluxation) som man inte vet arvsgången på, så nu är hon också kastrat.

abbie3.jpg
så fina kissekatter!:bump:
 
Sv: vill se bilder på era älsklingar!

Min underbara Perry :love: :love:
Ett litet citat som beskriver honom ganska bra, en kompis var hemma hos mig och tyckte Perry var ett rätt så konstig katt. När hon senare berättade hon för hennes mamma om Perry och hennes mamma sa "Katter kan säkert vara utvecklingstörda" :rofl:

perry7005.jpg


perry7009.jpg


perry7001.jpg
 
Sv: vill se bilder på era älsklingar!

fy f**n va fin perry var....vilken ras? norsk?
 

Liknande trådar

Katthälsa Imorgon ska Mrs norris bli vaccinerad och förhoppningsvis få klorna klippta. Superdum fråga - är det bäst att ha sele och koppel på på...
Svar
5
· Visningar
501
Senast: Sel
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 987
Senast: cirkus
·
Katthälsa Jag får förhoppningsvis hem min nya vän snart men jag försöker hitta en vettig försäkring Jag är en nojjig matte och vill ha en rätt...
2
Svar
26
· Visningar
1 913
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt Jag har en katt med extremt problematisk päls. Hon är korthårig, men med sjuka mängder ulligt underhår och hon fäller minst 8 av 12...
Svar
16
· Visningar
943
Senast: Hoarfrost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp