Bukefalos 28 år!

Vill studera till läkare -Själviskt??

Sv: Vill studera till läkare -Själviskt??

Tack :)
Jo på så sätt har jag nästan fördel om det skulle vara så att jag blir gravid någon gång under utbildningen, jag är ju "van" att ha barn sedan länge så även att det skulle göra det svårare så är det inget nytt för mig, tror det är lättare att kombinera småbarn med studier när man är "van" vid det ena iallafall.
Och en del av mina läkarvänner har ju haft barn under deras utbildning (en av dom var båda läkarstuderande på samma gång dessutom haha) och det gick bra, tom. utan avbrott så uppenbarligen går det ju...

Behörigheten är rejält kass. Måste pluggas in. Dock kommer jag plugga in specialbehörigheten först och söka på Reell kompetens och försöka höja mitt HP ett par gånger (har ju lite tid lätt sagt haha). Annars kan jag ju plugga in resten under tiden man försöker igen så att säga men har inget att förlora på att söka via Reel kompetens under tiden.

Som du säger, om man har diciplin så går ju det mesta. Tack så mycket och lycka till med AT etc. :)
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 924
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok Har svårt att klura ut vad som är bra för mig och vad som är rimligt, så jag skriver ned mina funderingar för att se om det blir...
2 3
Svar
44
· Visningar
8 098
Senast: Dimmoln
·
Relationer Hej Buke.. Anonymt nick för ja, privata grejer och så. Frågorna: Hur vet jag att jag inte vill ha barn? Hur gör man för att avsluta ett...
2 3
Svar
55
· Visningar
10 012
Senast: TinyWiny
·
Skola & Jobb Jag har ingen koll på någonting kring det här, och behöver all hjälp jag kan få, så jag provar att fråga här. Jag är sjukskriven 50%...
Svar
18
· Visningar
7 499
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp