Bukefalos 28 år!

Vinnarfesten

Sv: Vinnarfesten

Kan väl vara ett bra alternativ för de som tycker att trav verkar tråkigt och inte vet vad som är bak och fram på en häst, men ändå är spelintresserade?

(Hellre än timme med Jessica & Brolle än med Bingolotto? typ :D )
 
Sv: Vinnarfesten

Kan väl vara ett bra alternativ för de som tycker att trav verkar tråkigt och inte vet vad som är bak och fram på en häst, men ändå är spelintresserade?

(Hellre än timme med Jessica & Brolle än med Bingolotto? typ :D )
Mycket dåligt. Vem är det som kommer på ett sånt här programupplägg?
gulan
 
Sv: Vinnarfesten

Efter två brutalklippta lopp stängde jag av och såg på atg-liven istället. Tänker inte titta ngn mer gång. Kände mig lite arg.

Javisst, kallprata med uppställda deltagare och klipp loppen, är det melodin? Vem kom på det?
 
Sv: Vinnarfesten

*kl*
Nu hann jag inte se programmet och kanske fattade jag fel, men var inte detta ett program som är mer lättsmält för de som inte är jätte travintresserade, utan för att locka till sig spelare/intresserade ur bla "bingolotto kategorin"?

För den som vill se travet som det är fanns väl sändning på tv4+ samt atg live?

Tycker det är ett bra intiativ att försöka locka fler till travet, men som sagt jag såg inte programmet och har inte hört något om det, så jag vet inte om "bingolotto folket" gillade det?
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Hon vann OS-silver på familjen Algotssons egna uppfödning Wega. Men när Sara Algotsson Ostholts började jobba med unga Dinathina slog...
Svar
0
· Visningar
170
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Han uppfann lösningen för att göra fasta terränghinder rivningsbara och gjorde med sitt MiM-klipp en säkrare sport möjlig för...
Svar
0
· Visningar
150
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Retro t-shirts med travstjärnor som motiv – det är spelbolaget ATG:s satsning. Bakom designen: popbandet Da Buzz. – Det har varit...
Svar
0
· Visningar
149
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Tove Eriksson får regelbundna uppdateringar om att allt är bra med hästen Taste, som lämnats iväg till en djurhållare. Men plötsligt...
Svar
0
· Visningar
233
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Älgflugor
  • Dressyrsnack 17
  • Föl 2020

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp