Vinnarmusik

Sv: Vinnarmusik

bokslukaren skrev:
E type-champione, Dolly parton-9 to 5 bra tryck i

Fast Dolly Parton 9-5 har ju knappast något med vinnare, eller vinst att göra?
 
Sv: Vinnarmusik

Sorry men tycker det är lättare att ta de låtar som INTE passar att vara med för det flesta låtar passar tycker jag
 
Sv: Vinnarmusik

nä men som dressyr låt de blir lite mer go ( kanske inte på högsta volym) i dete hela (gillar doxk låtar med mycket bakom) och som paus musik
 
Sv: Vinnarmusik

Den absolut bästa ärevarvslåten (enligt mig) är "Simply the best", den känns verkligen underbar att rida till! Tror inte man kan tröttna på den :d Men annars vet jag inte så mycket.. Det ska iallafall vara en lite rockig, fast med bra takt! Det ska vara någon som "har med saken att göra" så att säja, jag menar, jag har ridit ärevarv till dragspelsmusik, och jag LOVAR, det var ingen hit! Usch! :rofl: Men men.. Kramar
 
Sv: Vinnarmusik

Kan slå vad om att "Simply the best" är den mest spelade låten på tävlingar
 
Sv: Vinnarmusik

ancan skrev:
Rock´n all over the world...med Quenn är en annan go låt som passar ett ärevarv

tycker också den är jättebra ärevarvsmusik! :bump:
men om jag inte har helt fel är det status quo som har gjort den...
 
Sv: Vinnarmusik

Min kompis har tävlat i ösregn till Darins Why does it rain :D
 
Sv: Vinnarmusik

ash jag bara skrev rakt upp och ner så ma får räkna med lite stavfel

kanske Crazy Frog med Axel F :D
 
Sv: Vinnarmusik

Ärevarvs musik som jag gillar är; (förutom dom som trådskaparen skrev)

Opus - Live if life
E-type - Life

Kanske Amy Diamonds ny Champions eller Bon Jovi - Runaway :angel:

The winner takes it all och We are the champions tycker jag personligen är lite väll lugna för ärevarv, men det är ju vad jag tycker :angel:
 
Sv: Vinnarmusik

Åh! var på linköpinghorseshow och musiken där var så himla bra:)Lite rockigare;) hehe man börjar ju tröttna på de gamla vanliga:P
 

Liknande trådar

Äldre Läste precis igenom en studie från Danmark som sätter modellen om "asymmetric war of attrition" till sitt test hos människor. Modellen...
Svar
16
· Visningar
1 657
Senast: labb
·
Utrustning Jag läste precis färdigt det lilla häftet "The Loriner: Opinions and Observations on Bridle-bits and the Suitable Bitting of Horses...
Svar
2
· Visningar
1 266
Senast: HannaZ
·
C
Träning Sitter just nu och håller på att fixa i ordning en brännlista med musik för att göra en "pepp-cd" att ha i bilen till och från tävling...
2
Svar
38
· Visningar
7 229
Senast: Sarafrenning
·
Fälttävlan Danny Warrington har skrivit en utmärkt artikel i senaste numret av Chronicle of the Horse, ang. ryttar ansvar. Jag håller med honom...
Svar
16
· Visningar
1 865
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp