Vinter 09-10 mammor del 2, den spännande uppföljningen...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vinter 09-10 mammor del 2, den spännande uppföljningen...

Det där med eftervärkarna skriver jag under på!! Det var verkligen en skillnad mellan 1a och 2a barnet.

Åh jag också, fy fan vad ont det gjorde, första gången kände jag det knappt.


Zats fy vad hemskt, jag ryser i hela kroppen! Snacka om tur att du var där just då! Å vad duktig du var som fixade det innan ambulansen kom!
 
Sv: Vinter 09-10 mammor del 2, den spännande uppföljningen...

Men gud vad fruktansvärt :eek:! Och vilken otrolig tur att du var vaken just då! Vad skönt att din lilla Vilja mår bra nu!
 
Sv: Vinter 09-10 mammor del 2, den spännande uppföljningen...

Urs vad otäckt, vilken tur att du var där och agerade snabbt.
Tilde är ju förkyld nu och jag sover jättedåligt för jag är livrädd för att hon ska kvävas av snoret!
 
Sv: Vinter 09-10 mammor del 2, den spännande uppföljningen...

Åh jag också, fy fan vad ont det gjorde, första gången kände jag det knappt.

Samma här, hade inga eftervärkar alls efter Rasmus men med Tilde. Och speciellt när hon åt fy f*n vad ont det gjorde, som tur var fick jag smärtstillande på BB och sen hemma var det bara att fortsätta knapra alvedon regelbundet.
 
Sv: Vinter 09-10 mammor del 2, den spännande uppföljningen...

Det där med eftervärkarna skriver jag under på!! Det var verkligen en skillnad mellan 1a och 2a barnet.

Ja, det är nästan så man inte vågar skaffa ett 3:e barn ;) (fast jag är nog nöjd nu ändå), det sägs ju att eftervärkarna blir värre för varje barn. Förra gången kände jag av dem men denna gången fick jag verkligen andas mig igenom dem och käka värktabletter.
 
Sv: Vinter 09-10 mammor del 2, den spännande uppföljningen...

...och Alicia är också fortfarande förkyld, men jag min nöt sover som en stock... Dessutom vaknar jag ibland av att jag dragit mitt täcke över hela henne också. Det känns inte sååå bra men jag har verkligen jättesvårt för att hålla mig vaken så att jag kan lägga över henne i spjälsängen efter amningen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Hage
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp