Vinter 9-10, del 3!

Sv: Vinter 9-10, del 3!

Ja precis! Fikat och tjata är ju det viktigaste :D

Och blä vilken natt/morgon.

Igår kaskadkräktes Tilde upp hela nattmålet så idag fick hon inget, dessutom har hon ont i magen för hon har inte bajsat så de var lite kämpigt i natt men hon lugnade ner sig utan tutte och somnade om till kl 7 :bump:
Storebror fixade frukost själv, han hade öppnat kylskåpet och ätit sin youghurt och sen remoladsås!!
Där efter har han tömt hela min sminkväska på alla mina foundation, det var i hans hår, i en tom läskflaska och över hela väskan :cry:
Jädrans unge, den låg ju längst in längst underst i badrumet!
Tagit av korken på allt, så maskaran är väl torr nu.
Efter badet igår hade inte pappa lagt upp shampoot igen, så han hade lite sånt i håret oxå.
Ingen fara än så länge, men han har någonstans i huset även hittat en spritpenna och dragit 3 varv i ansiktet!

Jag som knappt sovit nått i natt tog sovmorgon för att se lite levande ut om jag ska försöka sälja nått. Vaknar 8:55 och då är de kvar hemma, nä då har maken smsat dagmamman och sjukanmält honom :confused:
Ringer upp henne, fram med t-röd och bort med spritpennan, in i duschen och tvättar ur de värsta i håret, på med kläder och åka.

Alltså, det här är väl sånt som ALLA barn gör? Och oj vad dagmamman skrattade åt han morgonhyss!

Han har 92 i både tröjor och byxor. Får se den 25e hur "stor" han är.
 
Sv: Vinter 9-10, del 3!

Ja, nästiltill! E har storlek 74, mössor tar jag av storebrors redan nu. E har nu samma kläder som när A började dagis. Märkligt att de kan bli så olika!
 
Sv: Vinter 9-10, del 3!

Varför sjukanmälde maken honom? Ja-det är sånt alla gör :laugh:
 
Sv: Vinter 9-10, del 3!

Ha ha, det låter som att han var välstylad Rasmus :D



Nu är det förresten dags för ny tråd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Sv: Vinter 9-10, del 3!

Ja-gör en du!!:)

Varför går det förresten att skriva trots att det är mer än 2000?
 

Liknande trådar

Övr. Barn Vi fortsätter väl här, då andra tråden nåt över 2000 inlägg. Själv ligger jag bredvid yngsta och väntar på att hon ska somna nån gång.
81 82 83
Svar
1 650
· Visningar
85 879
Senast: Aconite
·
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
13 14 15
Svar
280
· Visningar
18 723
Senast: Gimlan
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 687
Senast: Marita73
·
Hästvård Den gamla tråden verkar ha dött ut så hoppas det är okej att jag startar en ny! Här kan vi dela med oss av hur det går med våra skadade...
10 11 12
Svar
234
· Visningar
16 805

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Kön kattungar 4st
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp