Bukefalos 28 år!

Vinterföräldrar 2016/17. Del 2.

Jag orkar inte stå på hockeyn ikväll. :cry::eek::mad:

Har mått jättebra hela dagen, men samma sekund matchen började spändes magen och började göra ont. :down: :cry:


Har för övrigt varit på informationsmöte på jobbet. Stället kommer, enligt plan, vara tomt och stängt 9/12. Vi är därför 12-13 personer övertaliga inom enheten och det gungar rejält nu. Alla är oroliga.
Jag pratade med chefen och hon säger till mig att vi bryr oss om min anställning först när jag kommer tillbaka från ledigheten. Min anställning gäller ju inom hela kommunen och vem vet hur läget är om ett år...
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
71 617
  • Låst
Gravid - 1år Eftersom vi fyllt den gamla tråden startar jag en ny. Kopierar in vad jag tror är den senaste listan. Mars 28/2, KarinStarfighter, 33...
102 103 104
Svar
2 071
· Visningar
112 407
Senast: lillebill
·
Gravid - 1år Scrollade i gamla tråden och tror att jag hittade sista listan. Ber om ursäkt om det fanns en senare och någon är missad. September 9/9...
18 19 20
Svar
391
· Visningar
26 530
  • Låst
Gravid - 1år Återigen dags för en ny tråd för vinterföräldrar (som autocorrect vill ha till vinterförvaring :p ) och vinterbarn. Lägger in listan...
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
92 716
Senast: YaHilweh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp