Vinterföräldrar 2016/17. Del 2.

Hur ofta kollar er Bm urinen?
Alltså ni som inte fött :)
Min Bm har nämligen bara kollat en gång på mig tror jag, plus när jag var där en gång på eget initiativ då jag misstänkte urinvägsinfektion.
Så dem har iaf inte kollat dem typ sista 3-4 gångerna.
Här kollades det bara typ första besöket konstigt nog. Hade iof olika Bm nästan varje gång för min var sjukskriven, vabbade osv.
Tyckte det kändes skumt, särskilt som jag gick över (hade för mig att risken för havandeskapsförgiftning ökade när man går över), men tänkte att det kanske är nytt och att Bm har koll, men nu när jag läser era svar låter det ju lite skumt ändå :crazy:
Förra gången kollades det typ varje besök efter rul
 
Här funkar det likadant som hos @Lazy Lady; kollar efter protein vid varje besök.
Jag har även bett om odling eftersom jag själv upplevde irritation och hade misstanke om uvi, men provsvaret visade motsatsen.
 
Bara lämnat urinprov vid inskrivning eller nån gång ptecis i början, allt såg bra ut då, inget prov taget efter det. Sthlm söderförort.
 
Min bm har kollat en del gånger, minns inte hur många. Men dels för att jag haft uvi innan graviditetet, sen för att min farmor förlorade ett barn i havandeskapsförgiftning och min syster fick havandeskapsförgiftning,allt gick bra.
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
71 225
  • Låst
Gravid - 1år Eftersom vi fyllt den gamla tråden startar jag en ny. Kopierar in vad jag tror är den senaste listan. Mars 28/2, KarinStarfighter, 33...
102 103 104
Svar
2 071
· Visningar
111 662
Senast: lillebill
·
Gravid - 1år Scrollade i gamla tråden och tror att jag hittade sista listan. Ber om ursäkt om det fanns en senare och någon är missad. September 9/9...
18 19 20
Svar
391
· Visningar
26 323
  • Låst
Gravid - 1år Återigen dags för en ny tråd för vinterföräldrar (som autocorrect vill ha till vinterförvaring :p ) och vinterbarn. Lägger in listan...
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
92 231
Senast: YaHilweh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp