vinterritt

cardigan

Trådstartare
:o är det någon som vet när vinterritten går i norge och är det någon på buke som ridigt den TACKSAM FÖR SVAR:bump:
 
Sv: vinterritt

Den brukar nog vara i februari, tror Eija är den enda svenska som ridit den.
Föresten fick du mitt PM med internetadresserna? Sofia
 
Sv: vinterritt

:laugh:o jag jag fick länkarna tack för dem, der fanns mycket att titta på.
är så sugen att ta en vinterritt i år, har fotfarande pigga o fräsca hästar det hadde varit så kul, kan inte du ta med en häst o hänga på.förresten kan jag inte få telfonnr av dig så kan jag ringa ejja o snacka om hennes erfarenheter av ritten. har du hittat någon pålle än.:idea:kramar anne
 
Sv: vinterritt

men... :d
låter underbart ju! kan vi inte ha en sån i Sverige? (knepigt att ta sig till Norge med pållan..:o) :idea:
 
Sv: vinterritt

kan ni inte skriva mer, är väldigt nyfiken. Var brukar den vara i Norge, klasser. Länken kan ni inte lägga ut den.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Jag behöver hjälp att tänka, vi ska till fjällen i juli och har tänkt åka någon dag över till Norge och jag vet ju att man kan...
Svar
9
· Visningar
479
Senast: Jeps
·
Juridik & Ekonomi Kan jag som svensk handla på Finn.no? Verkar inte kunna betala på något smidigt sätt. Har hittat en klänning som jag letat efter i tre...
Svar
0
· Visningar
312
Senast: BernT
·
Hundavel & Ras Nu är det nära att XLBullies förbjuds i UK, efter flera ihjälbitna människor. Norge har ju ett införselförbud etc av vissa raser och...
2
Svar
33
· Visningar
3 871
Senast: Ajda
·
Fritid Kommer landa på Gardermoen ett par dagar innan midsommar och är ledig till efter midsommar, så funderar på att stanna kvar i Norge 2-3...
Svar
11
· Visningar
422
Senast: Fideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp