Vintervatten

mariahelena

Trådstartare
Hej!

Läste att någon använde DOPPVÄRMARE till hästarnas vattentunna ute för att förhindra att vattnet fryser. Är det någon som vet var man kan få tag i en sådan? Har bara hittat eluppvärmda tunnor men de är dyra och det fryser inte så ofta här så skulle vilja ha en enklare lösning! Tack
 
Tror det möjligtvis kan vara en för trädgårdsdamm de kanske använder? De är väl större än de till akvarium. Gissar på att du kan hitta det i trädgårdsbutiker eller beställa på internet.
 

Liknande trådar

Ridning Hej! jag har ett problem med mitt ungsto. Hon har fått för sig att ta tag i bettet, dra ner huvudet och sticka, främst i galoppen...
Svar
13
· Visningar
1 991
Senast: mily
·
Hästvård Hej, har en häst som har börjat få svamp i strålen. Blev rekommenderard att behandla det med TrushEnder eller väteperoxidlösning. Köpte...
Svar
7
· Visningar
769
Senast: Roheryn
·
Hästhantering Hej! Då jag försökt att läsa mig till att hitta till mitt ”problem” men hittade inget som riktigt stämde in på mitt dilemma. Här är lite...
Svar
9
· Visningar
1 733
Senast: Joro253
·
IT & mobiler Ja, som rubriken. Google är inte min vän. Var kan jag hitta hörlurar med sladd och heöst någon form av brusreducering Sist jag flög...
2
Svar
30
· Visningar
1 185
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kemisk kastration?
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp