Visning nr 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Igår tittade jag på ytterligare ett hus. Denna gång strax söder om Olofström. Taket såg okej ut, det fanns kommunalt avlopp och möjlighet till fiber. Tomten var stor och vildvuxen (kul för mig), köket hade okej skåpluckor och toan/duschen var ganska fin. Där slutar nog de positiva omdömena. Planlösningen var underlig, det var dåligt ljusinsläpp och lite grått och trist. På nedre plan fanns bara ett rum och det kändes inte helt optimalt att ordna med ett kontor där. På övre plan var det extremt lågt i tak. Jag som är kort hade väl 1 dm till godo.

Rent generellt kändes stället omysigt. Dessutom var källaren fuktig, och ett hörn av huset hade bågnat vilket uppenbarligen inte rättats till då huset någon gång fått ny panel. Där hade man helt enkelt sågat brädan snett på längden så den passade in.

Nej, det huset blir det inte.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Idag hade jag en visning inplanerad i Blekinge. På vägen dit passerade jag ett annat hus som det är visning på på måndag, men jag...
Svar
0
· Visningar
180
Senast: Magiana
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Igår kväll packade jag in tältet och lite annat bra-att-ha i bilen och drog iväg. Tanken var att övernatta på ett ställe som var ungefär...
Svar
0
· Visningar
432
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp