Bukefalos 28 år!

Vistas på travbana

Krockodil

Trådstartare
Krävs det något speciellt "anläggningskort" eller tillstånd för att få vara med sin häst på området som tillhör en travbana?

Anledningen att jag undrar är att jag ska transportera min häst i många timmar och jag vill hitta ett ställe att lasta ur och vila någon timme. Alltså inte ha hästen i någon box eller hage utan mer ha en plats där han kan få äta och ledas omkring utan att man är ivägen för andra.

Ridanläggningar kräver ofta anläggningskort för att få komma dig så jag undrar då hur det är med travbanor?
 
Sv: Vistas på travbana

Är det inga tävlingar, så bör det inte vara något problem. Säkrast är om man ringer och frågar banan (sekris) innan.
 

Liknande trådar

Anläggning Hej! Hade behövt få råd kring vad jag som ridskoleelev kan göra när jag ser att en häst på ridskolan rids även fast den visar tydliga...
2
Svar
20
· Visningar
2 202
Senast: BornAgain
·
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
1 988
Senast: Stereo
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 584
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 319

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Senast tagna bilden XV
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp