Bukefalos 28 år!

Vit tass, kan det växa bort?

Sv: Vit tass, kan det växa bort?

Då denna uppfödaren avlar främst på hälsa och har alla hälso tester på sina hundar och lite till så tar jag denna valp endå. För detta ska inte va en utställningamaskin utan vi ska ställa för skojs skull
Det är så det börjar! :)
Ställa ut för skojs skull. Nästa gång blir det allvar. Och då är det inte lika roligt, och du är inne på nästa hund.
Bara ett varningens ord.
 
Sv: Vit tass, kan det växa bort?

Varit och hälsat på valparna idag. i roten av klon är de svart och på spetsen. är vitt i mitten, så det ser faktist ut som att det växer bort..
 

Liknande trådar

Hundhälsa Holländsk Herdehund på nyss fyllda 1år, började med att jag en dag (14nov) tyckte han såg halt/rörelsestörning på morgon rastningen...
Svar
3
· Visningar
809
Hundhälsa Hej! Jag opererade min tik för tre veckor sedan då hon tog bort två juvertumörer. Gick på stygntagning efter 10 dagar där jag även fick...
Svar
7
· Visningar
1 221
Senast: Sel
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
1 779
Senast: Hellhound
·
Hundavel & Ras Hej allesammans. Vill bara höra vad ni tror då jag ligger sömnlös just nu och tänker på detta 😂 Och bara för att tillägga så jag...
Svar
14
· Visningar
2 368
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp