Bukefalos 28 år!

Vita katter - bildtråd

Sv: Vita katter - bildtråd

Så har jag också tänkt, dövhet är inte helt ovanligt men eftersom han hör direkt om man kallar på honom och kommer direkt eller bara man ens rör torrfoderspaketen så kommer han i 120.
Vi tycker han är söt iaf. Men om nån är gammal nog att komma ihåg Dr Snuggles så ser han ut som nåt spökdjur eller vad det är därifrån. Får bara nån association men minns inte riktigt vad... Han har ju så stora ögon. ;)
 
Sv: Vita katter - bildtråd

kl

jaha.. här kommer en till vit katt...
han heter punkarn, just för att när han var mindre hade han en smal grå rand mitt på huvudet. (är borta nu)
men namnet fick han ha kvar ändå ;)
och ja, han är helt krit vit nu.
min sambos mamma som har honom.
22247985.jpg
 
Sv: Vita katter - bildtråd

Förra året födde min sköldpadda tre stycken små vita tussar, en med en svart prick i nacken, som numera nästan är helt bortvuxen.
Det var två honor och en hane.
En av honorna är nästan helt döv, hanen har nedsatt hörsel.
Men ack så vackra! :love:
Och usch vad jag saknar dom, mina små huliganer..

Calista Flockhart
PA150065.jpg

PB180075.jpg


Seann William Scott
PA200022.jpg

PA200077.jpg


Kristy Swanson
PA200019.jpg

DSCN8944.jpg


Ursäkta bildbomb :D
 
Sv: Vita katter - bildtråd

Här är Lillian.En liten bondkatt på 2 år och mammas prinsessa!
Bilderna är dock gamla.
DSCN0550.jpg


DSCN0546.jpg
 
Sv: Vita katter - bildtråd

märkte just att jag var trött för jag läste som att din sköldpadda (djuret) fått kattungar. Jag såg ut som typ en korsning mellan :confused: och :eek:. Men sen hann nog hjärnan ikapp mig lite ja. ;)

Alla i tråden: otroligt söta små vitisar. :love:
 
Sv: Vita katter - bildtråd

hahaha, men hon är min lilla paddis :D
Lite häftigt tycker jag, trefärgade kissen (mamman också, alla syskon till min katt som jag sett har haft mycket färg) får tre små labbråttor ;)
 
Sv: Vita katter - bildtråd

En sån har jag också! En liten Alice. Ska ta lite bilder på henne, men hon kisar alltid, så dom blir bara inte så bra...
 
Sv: Vita katter - bildtråd

Här är våran lilla Prinsessa, som vi ska hämta i slutet av Augusti:love:

S*Rönnbärets Lilla Ofelia

22163583.jpg

22302641.jpg


Hur vanligt är det att dom är döva?
 

Liknande trådar

Hemmet Har inskaffat ytterligare en vit Malmbyrå som ska stå bredvid den några år äldre. Nu när den ställdes dit syntes det att den gamla hade...
Svar
0
· Visningar
106
Senast: Rie
·
Övr. Katt Hej alla, Vi behöver råd om hur vi kan få vår katt och nya valp att trivas tillsammans. Vi har en 7 år gammal katt som inte är särskilt...
Svar
1
· Visningar
116
Kropp & Själ Jag får oftare och oftare "vita fingrar". Det gör inte ont, bara obehagligt när jag tappar känseln. Förr fick jag ont, riktigt ont. Men...
Svar
18
· Visningar
761
Senast: Kakis
·
Katthälsa Hej alla! Min katt drack precis upp lite soja och undrar om det är okej, är det giftigt för katter?
Svar
4
· Visningar
669
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp