Bukefalos 28 år!

Vita Saker

G

Gazania

hjälpt! Behöver få veta vart jag köper vita grejer till mitt 3 års sto samt 2 års hingsten som ska tävla i vitt! underlägg och förbygel har jag i vitt, Men huvudlag,ryggstycke,käket? Nån som vet?
 
Sv: Vita Saker

alla som säljer syntetgrejer måste ju ha syntethuvudlag mm i vitt :)
 
Sv: Vita Saker

alla som säljer syntetgrejer måste ju ha syntethuvudlag mm i vitt :)

nja tyvärr verkar inte sverige vara så bra på att ta hem det i vitt
men kolal dom som säljer zilco dom marknadsör ju i vitt. waslh har även dom nylon i vitt. jag aköpte mina i usa och har sålt till kompisar som velat ha..
 
Sv: Vita Saker

åh den finns i vitt! vad bra förraåret då jag kollade fanns det int i vitt. nu kanske man skulle be shopen ta hem :D

lines: dom som tar hem alsh saker kan ju ta hem vit på beställning av dig ?
 
Sv: Vita Saker

ingen här som direktimporterar vad jag vet.Vill ju ha en vit grimma til min svarta häst :D.
 
Sv: Vita Saker

men tex bidermans brukar ju beställa nångång om året från waslh och royal brukar ta hem vid beställning.
 
Sv: Vita Saker

Bonus
cämela's springare i vitt huvudlag (huvan får man ju säga vad man vill om ;) )
inby_huvud1.jpg
 
Sv: Vita Saker

ingen här som direktimporterar vad jag vet.Vill ju ha en vit grimma til min svarta häst :D.

En helvit? Annars finns det svarta bas med vita nosgrimmor och sidostycken, du vet som vanliga Walsh, men det är säkert inte sån du menar :)
Sånna har jag iaf två stycken...
 
Sv: Vita Saker

Gå in på en välsorterad travshop, de har hela selpkt från Finn-tack i färgerna: röd, blå, svart, grön, vit. Då får du hela utrustningen i vitt.

Precis som du vill ha´. :banana: :rofl: :love: ;)

ha de o hoppas att du finner vad du vill ha.
 
Sv: Vita Saker

kan fråga en kompis till mig om hon vill sälja det vita huvudlaget hon köpte av mig. (hon har aldrig använt det) pm:a mig om du är intresserad kan jag fråga :)
 

Liknande trådar

Hemmet Ska göra årets tråkigaste inköp, en ny toalett! Men jag blev osäker på om man får med allt man behöver när man köper toalett eller ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 966
Senast: orkide
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
Svar
11
· Visningar
2 048
Senast: Pilot
·
Tjatter Jag har alltid velat bo på landet. Nu har vi så smått börjat planera för en sådan flytt. Än så länge är vi alldeles i uppstart; dvs vi...
2
Svar
27
· Visningar
1 536
Senast: sthu
·
Träning Är i planerna att skaffa häst efter några års uppehåll. Ridit i hela mitt liv. Hyr nu lägenhet på gård med hästar så har möjlighet att...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
7 064
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp