Bukefalos 28 år!

Vita Saker

G

Gazania

hjälpt! Behöver få veta vart jag köper vita grejer till mitt 3 års sto samt 2 års hingsten som ska tävla i vitt! underlägg och förbygel har jag i vitt, Men huvudlag,ryggstycke,käket? Nån som vet?
 
Sv: Vita Saker

alla som säljer syntetgrejer måste ju ha syntethuvudlag mm i vitt :)
 
Sv: Vita Saker

alla som säljer syntetgrejer måste ju ha syntethuvudlag mm i vitt :)

nja tyvärr verkar inte sverige vara så bra på att ta hem det i vitt
men kolal dom som säljer zilco dom marknadsör ju i vitt. waslh har även dom nylon i vitt. jag aköpte mina i usa och har sålt till kompisar som velat ha..
 
Sv: Vita Saker

åh den finns i vitt! vad bra förraåret då jag kollade fanns det int i vitt. nu kanske man skulle be shopen ta hem :D

lines: dom som tar hem alsh saker kan ju ta hem vit på beställning av dig ?
 
Sv: Vita Saker

ingen här som direktimporterar vad jag vet.Vill ju ha en vit grimma til min svarta häst :D.
 
Sv: Vita Saker

men tex bidermans brukar ju beställa nångång om året från waslh och royal brukar ta hem vid beställning.
 
Sv: Vita Saker

Bonus
cämela's springare i vitt huvudlag (huvan får man ju säga vad man vill om ;) )
inby_huvud1.jpg
 
Sv: Vita Saker

ingen här som direktimporterar vad jag vet.Vill ju ha en vit grimma til min svarta häst :D.

En helvit? Annars finns det svarta bas med vita nosgrimmor och sidostycken, du vet som vanliga Walsh, men det är säkert inte sån du menar :)
Sånna har jag iaf två stycken...
 
Sv: Vita Saker

Gå in på en välsorterad travshop, de har hela selpkt från Finn-tack i färgerna: röd, blå, svart, grön, vit. Då får du hela utrustningen i vitt.

Precis som du vill ha´. :banana: :rofl: :love: ;)

ha de o hoppas att du finner vad du vill ha.
 
Sv: Vita Saker

kan fråga en kompis till mig om hon vill sälja det vita huvudlaget hon köpte av mig. (hon har aldrig använt det) pm:a mig om du är intresserad kan jag fråga :)
 

Liknande trådar

Träning Är i planerna att skaffa häst efter några års uppehåll. Ridit i hela mitt liv. Hyr nu lägenhet på gård med hästar så har möjlighet att...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
6 985
Senast: Mia_R
·
Hemmet Jag ska ta ut en värderingsman för omvärdering av min bostad i förhoppningen att kunna lägga om lånet. Nu har jag däremot haft en vild...
Svar
13
· Visningar
906
Senast: lil-sis
·
  • Artikel
Dagbok Den här tiden på året är alltid svår. Jag vet inte vad jag ska göra inomhus så många timmar när det är mörkt. När det blir mörkt så...
Svar
10
· Visningar
948
Senast: Wille
·
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
5 190
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp