Bukefalos 28 år!

Saeta

Trådstartare
Finns det någon här som gör vloggar (alltså videoblogg)?
Vad använder ni för utrustning isåfall? Vad pratar ni om och hur tycker ni det är att prata inför en kamera? Om ni lägger ut på Youtube, hur många är det som följer, och har ni många visningar på era videos?

Vore väldigt roligt att höra då jag själv börjat med det :) Så berätta lite!
 
Sv: Vlogg

Åh vad roligt :D ska in och kika! Jag tycker det känns lite märkligt att prata inför kamera, men det är ju så mycket lättare än att prata inför människor :P Kommer du fortsätta med dina vloggar?
 
Sv: Vlogg

Beundrar de som vågar :D Jag hade förmodligen bara fnittrat och inte sagt något vettigt alls ;)
 
Sv: Vlogg

Det är mycket som klipps bort, tro mig :P mestadels så sitter jag typ "mmm, jaaa, HAHAHAHAAH *gapflabb*. Kanske borde göra en "bloopers" video ;D
 
Sv: Vlogg

Öhm, kan hända att jag tagit fel, för jag kollade aldrig statistiken innan jag länkade och det var på typ 77 för ett par veckor sen :cautious:
 
Sv: Vlogg

Okej :P HAHAHA åh, hästen (tisse och emelie) var ju superfin! MEN SLUTET, HAHAHAH :rofl::bow: hoppas hon inte gjorde sig illa bara.
 
Sv: Vlogg

Ja!! Den var ju hur nära som helst, inte liten spark. Läskigt. Men tur att det gick bra iallafall :P då kan jag skratta med gott samvete.

Den andra videon var också underbar hahahah!!!! :rofl:
 
Sv: Vlogg

*knapp*

Man får inte länka till sina bloggar, och därmed inte heller sina vloggar.
Flera inlägg är därför raderade.

//lizan, moderator
 
Sv: Vlogg

Okej, du kunde väl bara tagit bort själva länkarna, ser så dumt ut annars ;)
 
Sv: Vlogg

Nej, det var så många så jag orkade faktiskt inte det.
Funderade på att kasta hela tråden dock.

//lizan, moderator
 
Sv: Vlogg

Jag funderar på att börja som ett sido-projekt till min personliga bok-utmaning för 2014. Följer ett par bok-vloggers på YT för att få lite inspiration :)
 
Sv: Vlogg

Jag funderar på att börja som ett sido-projekt till min personliga bok-utmaning för 2014. Följer ett par bok-vloggers på YT för att få lite inspiration :)

Åh vad kul. Vad har du för utrustning? Kommer du filma hemma? Studio (hemmastudio?) :)
 
Sv: Vlogg

Jag har en vanlig film/foto-kamera (kompakt) som jag tänkt ställa på en stege typ och filma framför min bokhylla :D, i alla fall i början för att se om det blir bra med ljud och ljus och sen tänkte jag samla ihop att köpa en bra systemkamera som kan filma i 1080p + en separat mikrofon. Lampor och sådant känns ärligt talat lite overkill, i alla fall just nu :)
 
Sv: Vlogg

Skulle tipsa om att satsa på att köpa en filmkamera i stället för en systemkamera. Jag har en systemkamera som kan filma, men den måste man fokusera manuellt med och det går inte att ha extern mic till. I och för sig finns det väl nyare och bättre nu - men rent generellt så skulle jag satsa på att köpa en filmkamera om det är filma jag vill göra mest!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 471
Kropp & Själ Med tanke på sidospåret i tråden om allmänutbildad tyckte jag det vore lite roligt att höra hur användare utvecklats, ändrat åsikt eller...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 644
Senast: manda
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 196
Senast: mars
·
Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen...
2
Svar
22
· Visningar
2 070
Senast: lingonben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp